India
Senior Forumlid
Ziet er weeral veelbelovend uit!
Yves
Yves,
ja we gaan ons best doen om er terug een mooie bak van te maken. Die van jou volg ik ook trouwens.
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Ziet er weeral veelbelovend uit!
Yves
Bart u kennende word het terug een topper alvast goe bezeg -excuus
ja dat ikherbegin is zekers alleen de vraag wanneer deze lente of volgende zomer .tegen dan zal mijn huis klaar zijn he.
Hoi Stefan,
jouw bak mag er ook zijn hoor. :goed:
Ik ga alvast terug de zeotour op maar pas wanneer er wat meer koraal in staat. Vind het nu zinloos om volop zeo te gebruiken vooral omdat ik na de zomer terug volop zal beginnen verzamelen. -geinig
Dat is echt klote!
Ik had pas ook een afspraak gemaakt voor me aquariujm etc.. en ineens niks meer van hem late horen, en ik een week wachten en ik nog een paar pb's sturen, en niks terug terwijl deze meneer gewoon online is
Lijkt mij ook balen als je zo een pomp voor je krijgt!
gr, Sander
Dag Bart
ben je al begonnen met de verlichting op het aquarium?
Dag Bart,
hoe gaat het met de vlindertjes, zijn de glasanemonen al aan het verdwijnen???????
Misschien een foto????????
Groetjes Marc
bij mij aten die ook algen en nori blaadjes. hen ze nooit aan mijn glas rozen zien kommen.ik zou er pepermunt garnalen in zwieren daar had ik wel sukses mee. zag ze allleen nooit
Bart,hoe ziet het uit in de Vlaandersnog altijd groen:biggrin:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.