U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Schitterend!Nu wat vaker foto's blijven posten he
![]()
zeer mooie collectie tafles heb jij verzameld staan prachtig in je rif
grtz bart
He, he, eindelijk ! Ik had mij bijna afgemeld voor deze thread maar na die prachtige foto's doe ik dat nog maar even niet.:biggrin:
Schitterende dieren heb je daar staan, Bart !enaccord
Wat betreft je blasto's zou ik maar eens een nachtje voor de bak gaan zitten. Grote kans dat je een eunicid worm gaat zien. Nadat de blasto's op zijn gaat ie aan de tafels peuzelen.Zo snel mogelijk eruit met dat beest, hij wordt steeds groter en gaat steeds meer eten en dat is zonde van je mooie collectie.
Je zou zeggen dat met deze fosfaat waarde de hele bak bruin zou moeten kleuren maar dat valt verrassend genoeg reuze mee ! ( ik heb het hier ook gehad )
Hoe is het met de baby ? Loopt ie al ?
groet
jw
Schoon Bartje,wanneer komen die zanclussen daar nu inPowat
Het lange wachten op de foto's was de moeite waard Bart. Ziet er gelikt uit. Erg mooi.
Voortaan wat vaker een update A.U.B.Powat
Grt. Mark
Ja jongens de bak oogt inderdaad zeer mooi, maaaaaaaaaar als je ervoor staat is het nog veel mooier.
De opbouw van het rif, compositie van de koralen en het niet zichtbaar zijn van de techniek waant men zich onderwater.
Inderdaad als JP mee is, kan je z'n koraal nie laten liggen, staat precies waar hij thuis hoort.
Groetjes MArc
Thx Nico,Staat er schitterend bij. Dat zijn wel heel veel tafel(tjes):biggrin:
zoals marc reeds zegt... als je voor de bak staat valt je mond gewoon open. Prachtige bak.
Al een geluk dat je niet vergeet dat je een bak hebtWas al bijna vergeten dat ik nog een dagboek had.:biggrin:![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.