W.vreeswijk
Senior Forumlid
Re: Foto's 500 liter bak 2 jaar na opstart
Mooi hoor erik.
Groetjes wesley
Mooi hoor erik.
Groetjes wesley
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Schittered Erik. Ik zeg: Dit willen we zien in een 3m uitvoeringthumbs up.
Fijne dagen pal.
Gr B
Ja, nog steeds mooi. Maak er nog maar wat foto's van![]()
Mooi hoor erik.
Groetjes wesley
Bedankt Wesley. Helaas waren dit de laatste foto's van deze bak
Hopelijk wordt mijn nieuwe uitdaging net zo mooi of mooier![]()
Je maakt me nieuwsgierig erik.
Groetjes wesley
Ik wil alvast wel een tipje van de sluier geven, hij wordt groter > 270 x 85 x 80 (73 wh)
Uitgebreidere informatie volgt een dezer dagen, als tijd heb tussen de 1ste, 2de ...... 5de gang van het kerstdiner![]()
Ik wil alvast wel een tipje van de sluier geven, hij wordt groter > 270 x 85 x 80 (73 wh)
Uitgebreidere informatie volgt een dezer dagen, als tijd heb tussen de 1ste, 2de ...... 5de gang van het kerstdiner![]()
P
Hoi Erik,
Ga je de tussen ruimte EINDELIJK benutten.
Gr Ed
ben benieuwd wat het gaat worden,moet wel gaaf worden mooi kerst kado.😄
Paste net niet onder kerstboom :biggrin:
Uitgebreidere informatie volgt een dezer dagen, als ik tijd heb tussen de 1ste, 2de ...... 5de gang van het kerstdiner![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.