Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Caris Reef

Re: Foto's 500 liter bak 2 jaar na opstart

Het wordt maar 2,7 meter ......

Schittered Erik. Ik zeg: Dit willen we zien in een 3m uitvoeringthumbs up.

Fijne dagen pal.

Gr B

Vanmorgen de 1ste stap ... moet zeggen met pijn in mijn hart .. is toch iets waar ik 4 jaar aan gewerkt heb om het zover te krijgen.

Ja, nog steeds mooi. Maak er nog maar wat foto's van ;)

Bedankt Wesley. Helaas waren dit de laatste foto's van deze bak :(

Hopelijk wordt mijn nieuwe uitdaging net zo mooi of mooier :)

Mooi hoor erik.

Groetjes wesley

Bedankt Wesley. Helaas waren dit de laatste foto's van deze bak :(

Hopelijk wordt mijn nieuwe uitdaging net zo mooi of mooier :)

Je maakt me nieuwsgierig erik.

Groetjes wesley

Ik wil alvast wel een tipje van de sluier geven, hij wordt groter > 270 x 85 x 80 (73 wh)

Uitgebreidere informatie volgt een dezer dagen, als ik tijd heb tussen de 1ste, 2de ...... 5de gang van het kerstdiner :)

Je maakt me nieuwsgierig erik.

Groetjes wesley

Laatst bewerkt:

Ik wil alvast wel een tipje van de sluier geven, hij wordt groter > 270 x 85 x 80 (73 wh)

Uitgebreidere informatie volgt een dezer dagen, als tijd heb tussen de 1ste, 2de ...... 5de gang van het kerstdiner :)

Zo dat word me een bak erik gaaf man.
Hoor graag alles haha.

Groetjes wesley

Uitgebreidere informatie volgt een dezer dagen, als tijd heb tussen de 1ste, 2de ...... 5de gang van het kerstdiner :)

Hoi Erik,

Ga je de tussen ruimte EINDELIJK benutten.:o

Gr Ed

P

ben benieuwd wat het gaat worden,moet wel gaaf worden mooi kerst kado.😄

Vanmorgen de steen van de ricordea oortjes eruit gehaald.

Spons genoeg zo te zien.

Ben benieuwd wat we dinsdag nog meer tegen komen.

IMG_0523.jpg

IMG_0524.jpg

Ja de lege ruimte stoort mij en Pam al 4 jaar dus ja moest er maar eens van komen :)

Hoi Erik,

Ga je de tussen ruimte EINDELIJK benutten.:o

Gr Ed

Paste net niet onder kerstboom :biggrin:

ben benieuwd wat het gaat worden,moet wel gaaf worden mooi kerst kado.😄

Dat zijn serieuze maten Erik, maar wel een uitdaging en een mooi kerstkado jongen.....uitsteeekend

Paste net niet onder kerstboom :biggrin:

Wordt vast een super project Erik... en onder die kerstboom ligt vast een complete duikuitrusting want ja die ramen moeten schoongemaakt en die koralen geplakt toch ;-).
Fijne dagen en tot volgende week!

Groet Ger en Nicole

Hele mooie plannen Erik.
Ik wist het natuurlijk al een tijdje en mijn project loopt zo'n beetje synchroon.
Q1 2016 worden me toch wel een aantal bakjes gestart in Limburg. :)

Ik wil je wel alvast heeeeeel veeel succes wensen. Momenteel ben ik met de led lampen bezig, man man man zeg. Zeven led armaturen maken, weet ik hoeveel schroefjes, ringetjes, boutjes, ventilators enz. Soms denk ik waar ben ik aan begonnen maar als ik me dan bedenk dat jij alles bijna een factor 2,5 meer hebt dan kan ik toch wel weer een beetje lachen. :o

Ik vind mijn project al spannend en desondanks jou project niet het mijne is vind ik het serieus spannend, zo groot en mooi.

Ik dacht dat ik met m'n nieuwe bak mijn droom werkelijkheid zou gaan laten worden maar jij bouwt gewoon mijn nieuwe droom.

Als je hulp nodig hebt bel je maar.
Dinsdag staat sowieso al gepland.

Fijne kerstdagen allemaal !

Ha Erik,

Super sjiek!! Je hebt de kennis ervoor, dus dit wordt genieten voor jullie (en voor forum vrienden)!! Geniet van de nieuwe opstart, het bouwen en de techniek installeren is ook altijd heel leuk vind ik!!

Super!!

Enjoy the holidays en alle goeds voor 2016!!

Greetings from het zuiden!

Uitgebreidere informatie volgt een dezer dagen, als ik tijd heb tussen de 1ste, 2de ...... 5de gang van het kerstdiner :)

Veel succes met het verhuizen van het huidige bestand en opbouwen van de nieuwe bak!
Wel oppassen met die sponzen, ik krijg daar persoonlijk enorme uitslag van na aanraking.

Back
Bovenaan