U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Ik heb ook zand met cyano vervangen hoor, alleen dit stuk was duidelijk minder "besmet"Hey Robert! Met nieuw zand is het zo prachtig mooiMag ik vragen om welke reden heb je dan niet al zand die met groene Cyano besmet is verwijdert? Ik weet dat normaal doen mensen precies op zo'n manier (een deel ) zodat goede oude bacteriën ook blijven en niet te veel onbalans in een keer, maar jouw situatie is anders.... Zou allen dit niet kunnen helpen: al zand in een keer vervangen, losse stenen en koralen op de bodem en in de buurt buiten de bak schoon maken, wat niet uit de bak kan goed afzuigen, goede bacteriën toe? Misschien zou dan zonder cyano clean kunnen?

Gelukkig is dat nu wel mogelijk. Alleen vind ik het WiFi-gebeuren van GHL i.c.m. hun app nog steeds waardeloos.Wie had dat tien jaar geleden durven denken dat je middeltjes kunt bijsturen en monitoren vanaf de andere kant van de wereld.
Bak staat er prachtig bij Robert.
Grtz jack

ZIet er fraai uit maar ben je niet bang dat die pink diamonds je sps gaan overnemen?.Inmiddels weer 2 weken terug van vakantie uit Griekenland en ook inmiddels, ruim een maand na het doseren van Modern Reef CyanoCleaner, een mooie schone bak.
Moet zeggen dat is echt top spul!
Daarom gistermiddag maar weer eens een filmpje gemaakt van mijn bak.
Ik verwijder regelmatig een aantal poliepen van dit "onkruid"ZIet er fraai uit maar ben je niet bang dat die pink diamonds je sps gaan overnemen?.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.