U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Jan de Groot zei:Ik zie dat het allemaal gelukt is qua plaatsen. Heb ikhet gelukkig helemaal goed gemeten voor je. Gaat inderdaad maar nét zeg!
Het ziet er allemaal heel goed uit zo. Je opbrengst wordt vanzelf wel meer al de BK vol draait. Na verloop van tijd moet je het naaldrad trouwens wel een keer schoonmaken want bij mij is het een broedplaats van kleine mosseltjes en dan loopt de luchtaanzuiging echt aanzienlijk terug.
De Pygo; moeilijk maar dat weet je zelf ook wel maar ook zéker niet reefsafe. Ik heb de mijne eruit moeten halen omdat deze echt overal aanzat. En niet alleen plukken maar gewoon poliepen opeten. Zal je steenkoraaltjes niet ten goede komen lijkt me.
Nu had ik hem niet echt klein aangeschaft, wat natuurlijk ook niet helpt en het was een exemplaar met grijze buik (Indische Oceaan variant?).
Succes met je BK Jan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.