U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Dankjewel Manuel! Vind het een groot compliment om dat van jou te horen.manuel69 zei:Dat ziet er Top uit Bas :goed: !! Blijft die rode tepelanemoon goed op zn plek staan en heeft tie al eens gewandeld? mvg Manuel!!
Je bent hier uiteraard van harte welkom! Ik kan ook haast niet wachten tot ik bij jou weer mooie plaatjes te zien krijg in je dagboek! succes met de nieuwe opstart!manuel69 zei:Jou bak is schitterend Bas.......hoort echt bij de topbakken :goed: !! Ik twijfel al lang om un rode tepelanemoon te plaatsen maar denk dat ik er toch maar aan ga beginnen als mn nieuwe bak weer draaid.....laat hem maar lekker delen duskan ik gelijk jou bak eens life bewonderen
![]()
!! Ga zo door :goed: !! mvg Manuel!!
Bazzman zei:Je bent hier uiteraard van harte welkom! Ik kan ook haast niet wachten tot ik bij jou weer mooie plaatjes te zien krijg in je dagboek! succes met de nieuwe opstart!
groetjes Bas
Check de komende HZjwre zei:Wow !!! Dat ziet er heeel goed uit ! We want more ! :goed:
Geen sneak preview ?Tanne zei:Check de komende HZ![]()
Ik heb nog overwogen een uitsnede te maken zodat je net geen hele zinnen had... Maar dat was te flauw geweestjwre zei:Geen sneak preview ?![]()
Ik kan het zo ook niet lezen, maar het ziet er in ieder geval erg goed uit !:goed:Tanne zei:Ik heb nog overwogen een uitsnede te maken zodat je net geen hele zinnen had... Maar dat was te flauw geweest![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.