Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

aqurium van johan

hallo allemaal.een heel leuk nieuwtje.heb afgelopen zondag mijn verjaardag gevierd samen met mijn vriendin en echt een fantastisch mooi groot werelds cadeau gekregen van visite en voornamelijk mijn maatje en mijn meissie :D nieuwe aquarium :D alleen moet nog een hoop doen voordat ik er aan kan beginnen:( maarja alweer een gedulds proef.dat houd het toch wel spannend.zal alles een beetje bij houden van de vorderingen.gaan aanst zaterdag glas halen.opti white:p :p :p

2e paasdag red je niet ,wat is nu je planning,2e pinksterdag.
moet lukken,met een beetje hulp.
veel succes met je nieuwe bakkie vergeet er geen stekkenbak er bij te maken
met al die koralen die nu hebt kan je gauw iedereen van koralen voorzien
icon10.gif

groentje 34 zei:
hallo allemaal.een heel leuk nieuwtje.heb afgelopen zondag mijn verjaardag gevierd samen met mijn vriendin en echt een fantastisch mooi groot werelds cadeau gekregen van visite en voornamelijk mijn maatje en mijn meissie :D nieuwe aquarium :D alleen moet nog een hoop doen voordat ik er aan kan beginnen:( maarja alweer een gedulds proef.dat houd het toch wel spannend.zal alles een beetje bij houden van de vorderingen.gaan aanst zaterdag glas halen.opti white:p :p :p

thankx:D alle 2

groentje 34 zei:
hallo zijn even aan het hobbyen geslagen met een afschuimer van een maatje van me die niet echt tevreden was over zijn schuimer.het gaat om een baby floter met or 3500 waarvan we het naaldrad hebben vervangen en een ac venturi hebben toegepast.het was ff lastig en ging dan ook niet geheel zonder slag of stoot.na div testen nog niet werken om dan na een uur er achter te komen dat je de venturi achterste voren hebt gezet:o daarna even helder denken en het hele gebeuren in elkaar geflanst ennnnnn test fase 1.ben benieuwd hoe hij onder de bak draaid.hier met het afval uit mijn schuimbeker ging tie goed aan de slag.vandaag gaat hij hem aansluiten dus hou ik het hier op de hoogte van de vorderingen.zo nu even wat foto's van het verhaal:D geloof dat het de eerste keer is dat dit toegepast is.ben benieuwd :)

er word niet gedouched in dt huis zie ik ? of met de afschuimer ? :p

woon jij in de bad kamer of zo:D testen in de woonkamer maakt zo,n puinhoop en mijn vrouw boos:eek:
Franko zei:
er word niet gedouched in dt huis zie ik ? of met de afschuimer ? :p

jaaaaaaaaaaa
ik heb mijn glas binnen.nog ff wat klussen in huis voordat ik begin maar hier al wat foto,s.met een beetje fantasie kan je zien dat het een mooie bak gaat worden:p :p :p

Bijlagen

• glas nieuwe bak.JPG
    glas nieuwe bak.JPG
    59,8 KB · Weergaven: 5
  • glas nieuwe bak (1).JPG
    glas nieuwe bak (1).JPG
    38,9 KB · Weergaven: 3
  • glas nieuwe bak (2).JPG
    glas nieuwe bak (2).JPG
    59,4 KB · Weergaven: 5
het word dus een doorkijk bak met 3 zijdig opti white:D

hahaha het kriebelt wel hoor.zat al te denken om hem in de werkplaats te lijmen maar toch wat te veel risico met die zooi daar.ff geduld.(ff geduld is variabel van 2 dagen tot 2 maanden:D :D
Steve zei:
Ik zal het wel afwachten hoe lang jij dat "Optic White" glas met rust kan laten:p

zoveel fantasie heb ik niet,dus bouwen jongen!!!!!
we kunnen haast niet wachten

groentje 34 zei:
jaaaaaaaaaaa
ik heb mijn glas binnen.nog ff wat klussen in huis voordat ik begin maar hier al wat foto,s.met een beetje fantasie kan je zien dat het een mooie bak gaat worden:p :p :p

jajaja ben bijna klaar met sauswerk dan gaat het bijna starten

kriebel kriebel:D

aad zei:
zoveel fantasie heb ik niet,dus bouwen jongen!!!!!
we kunnen haast niet wachten

zo het gaat gestaag maar het begin is er.werk gaat voor dus gaat niet zo vlot helaas.is maar goed ook kan ik er nog ff mijn gedachten over laten gaan.

Bijlagen

• start.JPG
    start.JPG
    64,7 KB · Weergaven: 9
  • start (1).JPG
    start (1).JPG
    76,1 KB · Weergaven: 7
  • start (2).JPG
    start (2).JPG
    72,3 KB · Weergaven: 8
Dat gaat helemaal goedkomen daar bij jullie Johan.............:goed: ;) !! mvg Manuel!!

este es profesional:D als dat nog niet goed gaat jongens kan ik beter stoppen met mijn eigen zaak:p flut werk het mooiste klussie moet nog komen;)

Back
Bovenaan