U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
groentje 33 zei:even heel wat anders![]()
![]()
ik wilde een nieuwe bak maken dezelfde iets lager maar dieper naar achteren ivm krassen op de ruit en niet makkelijk onderhoud plegen.zegt mijn vrouw
vind ik eigenlijk niet zo mooi.nooit mooi gevonden ook.waarom geen doorkijk bak in de kamer is veel mooier.ok zeg ik dus alle plannen omgegooid en een heel nieuw ontwerp gemaakt samen met vrouw
ietsje groter 145x95x75 water 65/68 maar is niet erg.heb ff een tekening gemaakt en al prijzen opgevraagd ook bij div leveranciers.de bak krijgt 3 ruiten van optic white omdat het een doorkijkbak word.dit gaat echt een bizar project worden tot in de puntjes uitgedacht.toch tyd genoeg want moet eerst nog ff wat klusse
pingping
hier dan de tekening.alle ideeen en adviezen welkom uiteraard
bvd
noels zei:als ik het nog opnieuw moet doen zou ik ook eerst de ombouw doen
ik ben zelf bezig met de ombouw nu terwijl de bak draaid en dit is niet zo makkelijk
grt dave
Steve zei:Dit is echt gaaf! Deze opbrengst met een zelfbouwafschuimer:goed:
davidoff1979 zei:He Groentje ,
Jij laat er ook geen gras over groeien he![]()
![]()
![]()
Mooi hoor ben benieuwd hoe je het gaat aanpakken met de bouw. Ik heb de zelfde fout gemaakt betreffende de kap die ben ik nu aan het bouwen.
Groet
David
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.