Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

aqurium van johan

en

Bijlagen

• laatste nieuwe (11).JPG
    laatste nieuwe (11).JPG
    111,6 KB · Weergaven: 32
Ziet er perfekt uit Johan,afschuimer draait ook goed zo te zien.
vergeet niet nog een klemmetje teplaatsen op je rubberslang.
Ik weet wat voor een ellende het geeft op laminaat.
Anders is je volgend projekt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben wel een beetje jaloers zoals het er technisch uitziet ,SJAPOO

He Johan,

Mooi werk geleverd zie ik netjes hoor :goed: :goed: :goed: :goed: :goed:

jaja 1 dag schuimen en al een aardige opbrengst:)

Bijlagen

• schuimer 1 dag.JPG
    schuimer 1 dag.JPG
    68,4 KB · Weergaven: 8
  • schuimer 1 dag (1).JPG
    schuimer 1 dag (1).JPG
    45,4 KB · Weergaven: 5
nog een aktie foto

Bijlagen

• schuimer.JPG
    schuimer.JPG
    75,9 KB · Weergaven: 8
even heel wat anders:D :p :Dik wilde een nieuwe bak maken dezelfde iets lager maar dieper naar achteren ivm krassen op de ruit en niet makkelijk onderhoud plegen.zegt mijn vrouw :confused:vind ik eigenlijk niet zo mooi.nooit mooi gevonden ook.waarom geen doorkijk bak in de kamer is veel mooier.ok zeg ik dus alle plannen omgegooid en een heel nieuw ontwerp gemaakt samen met vrouw:D ietsje groter 145x95x75 water 65/68 maar is niet erg.heb ff een tekening gemaakt en al prijzen opgevraagd ook bij div leveranciers.de bak krijgt 3 ruiten van optic white omdat het een doorkijkbak word.dit gaat echt een bizar project worden tot in de puntjes uitgedacht.toch tyd genoeg want moet eerst nog ff wat klusse;) pingping:) hier dan de tekening.alle ideeen en adviezen welkom uiteraard

bvd

Bijlagen

• bak.JPG
    bak.JPG
    48,5 KB · Weergaven: 25
Laatst bewerkt:
dit zal wel niet lang duren,jou kennende 2e paasdag draait tie denk ik

groentje 33 zei:
even heel wat anders:D :p :Dik wilde een nieuwe bak maken dezelfde iets lager maar dieper naar achteren ivm krassen op de ruit en niet makkelijk onderhoud plegen.zegt mijn vrouw :confused:vind ik eigenlijk niet zo mooi.nooit mooi gevonden ook.waarom geen doorkijk bak in de kamer is veel mooier.ok zeg ik dus alle plannen omgegooid en een heel nieuw ontwerp gemaakt samen met vrouw:D ietsje groter 145x95x75 water 65/68 maar is niet erg.heb ff een tekening gemaakt en al prijzen opgevraagd ook bij div leveranciers.de bak krijgt 3 ruiten van optic white omdat het een doorkijkbak word.dit gaat echt een bizar project worden tot in de puntjes uitgedacht.toch tyd genoeg want moet eerst nog ff wat klusse;) pingping:) hier dan de tekening.alle ideeen en adviezen welkom uiteraard

bvd

gelukkig dat het vrouwtje erachter staat maar ook wel eens ervoor:D maakt ook schoon zonder problemen en kijkt iedere dag of alles nog goed gaat:goed: hoop dat het zo rond de zomer kan beginnen.ga eerst aan de ombouw beginnen en dan pas de bak.moet toch ff sparen met dat optic white:( dus toch tyd genoeg:D en een beetje druk dus rustig aan.er is nog zat te doen.;)

dat probleem had ik dus ook dave de 1e keer.daarom nu andersom.heb je alle tyd om er over na te denken.
noels zei:
als ik het nog opnieuw moet doen zou ik ook eerst de ombouw doen
ik ben zelf bezig met de ombouw nu terwijl de bak draaid en dit is niet zo makkelijk

grt dave

zo had nog foto's gemaakt toen de schuimer er onderuit ging en van de opbrengst.stond gewoon te kokhalsen echt smerig gewoon. hier na 48 uur draaien :Dopbrengst 1,3 liter shit

Bijlagen

• schuimer 2e fase (2).JPG
    schuimer 2e fase (2).JPG
    99,1 KB · Weergaven: 7
  • schuimer 2e fase (1).JPG
    schuimer 2e fase (1).JPG
    72 KB · Weergaven: 13
  • schuimer 2e fase.JPG
    schuimer 2e fase.JPG
    79,5 KB · Weergaven: 5
nog een paar vieze plaatjes

Bijlagen

• schuimer 2e fase (3).JPG
    schuimer 2e fase (3).JPG
    107,7 KB · Weergaven: 6
  • schuimer 2e fase (4).JPG
    schuimer 2e fase (4).JPG
    95,9 KB · Weergaven: 7
ja valt niet tegen:) had een ander idee erover na de 1e test fase maar als ik zo is kijk gaat het aardig goed zo.nog wel ff experimenteren is wel zo leuk.
Steve zei:
Dit is echt gaaf! Deze opbrengst met een zelfbouwafschuimer:goed:

hoi

ik heb net je hele dagboek gelezen
en het gaat perfect zo
je hebt het mooi voor elkaar

ga zo door

groetjes michel

He Groentje ,

Jij laat er ook geen gras over groeien he:D :D :D :D Mooi hoor ben benieuwd hoe je het gaat aanpakken met de bouw. Ik heb de zelfde fout gemaakt betreffende de kap die ben ik nu aan het bouwen.

Groet

David

hoe ik het ga aanpakken?? rustig aan beetje bij beetje.kan mijn bankrekening het ook bij houden he.alles op elkaar afgestemd.:D
davidoff1979 zei:
He Groentje ,

Jij laat er ook geen gras over groeien he:D :D :D :D Mooi hoor ben benieuwd hoe je het gaat aanpakken met de bouw. Ik heb de zelfde fout gemaakt betreffende de kap die ben ik nu aan het bouwen.

Groet

David

Back
Bovenaan