Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

aqurium van johan

Ziet er goed uit juan,je kan ze haast in produktie nemen
maakt tie veel geluid of valt het mee??

groentje 33 zei:
ZOOOOO dat is ook weer klaar:D :p :D :p :D gaat lekker hoor net zo snel als de senseo:) heb een beker vuil van mijn afschuimer in de emmer gegooid en hij begint gelijk als een gek te schuimen en dat voor de eerste keer:goed: doet ie goed zijn best toch.kan voor mijn gevoel wel wat meer lucht bij maar eerst maar eens testen onder mijn bak van het weekend,nog ff een paar pics:D
Ziet er goed uit! Johan

het lijkt wel een stofzuiger:eek: vrouw vroeg gelijk of dat zo bleef:mad: ik zei tuuuuuurlijk niet. nog ff knutsellen aan een demprtje dus:p
aad zei:
Ziet er goed uit juan,je kan ze haast in produktie nemen
maakt tie veel geluid of valt het mee??

dank je jan maar heb het idee dat tie wel wat meer lucht kan hebben.voor de rest gaat tie als een gek te keer met echt een kabaal als of er 20 kids aan een rietje in een lege mc donalds beker staan te zuigen:DSSSLLLUUURRRPPP
JANSCH zei:
Ziet er goed uit! Johan

ondertussen nog wat uigebreid in de bak.2 nieuwe aanwinsten.met het doktertje (naam nog onbekend bij leverancier omdat het een nieuwe ondersoort zou zijn van de strigosus)gaat het goed.met de vijl vis ook wel maar heeft al 3x intresse getoont in mijn poliepen inplaats van glas anemonen.ff een paar foto's.doktertje is nog schuw wel brutaal en nog niet op kleur

Bijlagen

• nieuwe aanwinst.JPG
    nieuwe aanwinst.JPG
    156,1 KB · Weergaven: 18
  • nieuwe aanwinst (1).JPG
    nieuwe aanwinst (1).JPG
    60,4 KB · Weergaven: 11
  • nieuwe aanwinst (2).JPG
    nieuwe aanwinst (2).JPG
    63 KB · Weergaven: 11
is absoluut geen probleem.daarom staat het ook op het forum zodat de gene die er wat aan hebben kunnen kijken en vragen wat ze willen.dank je voor het compliment en als je in de buurt bent mag je wel een keer langs komen om te kijken
cyberb0b zei:
IK hoop toch niet dat je het erg vind dat ik in de nabije toekomst een paar ideeën van je over neem.

Ziet er gelikt uit.. http://zeewaterforum.org/forums/images/smilies/thumbup.gif

Me complimenten.

hier nog een foto 2 dagen na inbreng van mijn nieuwe dokter ik denk een knok partij met de tomini.deze zwemmen elkaar nog wel eens in de weg:(

Bijlagen

• wond.JPG
    wond.JPG
    113 KB · Weergaven: 10
  • wond (1).JPG
    wond (1).JPG
    82,4 KB · Weergaven: 8
  • wond (2).JPG
    wond (2).JPG
    108,1 KB · Weergaven: 9
heb nog een paar foto's in aktie zonder snee.en het is al een paar dagen geleden en de snee is al bijna dicht en ziet er netjes weer uit zie laatste foto daar kan je de oranje stippen op zijn kop goed zien

Bijlagen

• op tyd (2).JPG
    op tyd (2).JPG
    87 KB · Weergaven: 8
  • op tyd (1).JPG
    op tyd (1).JPG
    128,4 KB · Weergaven: 6
  • op tyd.JPG
    op tyd.JPG
    92,8 KB · Weergaven: 11
en een foto van de wond die bijna dicht is in nog geen 3 dagen:)

Bijlagen

• beter.JPG
    beter.JPG
    101,9 KB · Weergaven: 13
van de week ff mijn waardes gemeten.kh-10 ph-8.5 no2- 0.1:mad: no3-0 nh4/nh3-0 po4-0 ca-430 kan het nitriet van een beetje vuil in mijn sump komen.heb het pas schoongemaakt maar was wel ff geleden:o verder merk ik niks en gaat het lekker.moet nog steeds een testje voor magnesium halen dus dat komt nog wel.

heb ff grote water wissel gedaan sump schoongemaakt en alle sponsen eruit gegooit.1 sponsje bovenin mijn wervelbed:o vviieess.koralen zien er nog goed uit dus zal wel los lopen:D
Steve zei:
Je weet waar je de koraaltjes kan laten logeren als je nitriet nog verder stijgt!

heey johan,..

nog wat moois gezien bij Aqua Compleet ???
je bak begint er al goed uit te zien hoor :goed:

Gr. Bryan.

genoeg genoeg maar moet ff rustig doen.heb geen ruimte meer en pas weer een nieuw doktertje en vijlvis gekocht dus kloten maar wat aan de techniek verder:D ben wel wat foto's aan het uitzoeken voor de groei te laten zien.enne nano bij jou gaat het anders ook wel lekker
nano-bryan zei:
heey johan,..

nog wat moois gezien bij Aqua Compleet ???
je bak begint er al goed uit te zien hoor :goed:

Gr. Bryan.

zo weer ff geleden maar toch weer ff tijd gevonden voor het dagboek.na een aantal weken hobbyen bij een maatje weer even bij me eigen verder gegaan.mijn schuimer staat er nu onder en doet het zeker niet slecht.electra ook maar aangepakt want zat zeker niet naar mijn zin.resultaat van een weekendje over en toch weer gevuld:D

oeps foto's:p

Bijlagen

• laatste nieuwe schuimer (11).JPG
    laatste nieuwe schuimer (11).JPG
    73,6 KB · Weergaven: 10
  • laatste nieuwe schuimer (12).JPG
    laatste nieuwe schuimer (12).JPG
    81,1 KB · Weergaven: 7
  • laatste nieuwe schuimer (13).JPG
    laatste nieuwe schuimer (13).JPG
    98 KB · Weergaven: 9
nog