Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Aquarium van Manuel

als je een flex moet hebben zeg je het maar he:pdan ruimen we de bak gelijk eens goed op199544beterschap he:)

Nou Luc.....ik denk dat het niet gaat lukken met een flex,je bent zeker een reciprozaag nodig :p:p!!

als je een flex moet hebben zeg je het maar he:pdan ruimen we de bak gelijk eens goed op199544beterschap he:)

Ja komen jullie maar helpen...hebk wat kennis in huis in elk geval :o !!

Nee Aissa,ben niet zo'n stilzitter 199544 !! Vandaag stekkenbak gevuld met paar stukjes levend steen,zand en water...alles uit hoofdbak !!

Ennuuuu Martin...zal over een paar weekjes je hulp toch nodig hebben :o krijg die kabelgoten er al niet af...handige Tinus :confused: :biggrin: !!

Inmiddels weer wat veranderd aan de bak...de gele turbinaria was bijna tegen de voorruit gegroeid dus mn magneet ging er niet meer langs :rolleyes: !!

Kwilde de gehele steen wat verleggen maar kreeg hem niet naar de zin terug :( knippen vind ik ook zonde dus heeft de turbinaria een plaats achterin de bak gekregen !!

De lamelosa geheel verwijderd,hier ligt nu een rode oxyopora :) ook nog een grote Acanthastrea meegenomen bij RC :) !!

Donderdag nog snel even naar Dabrowski Aquaria (Marek) in Nijmegen...hij heeft voor mij wel heel apparte oortjes opzij gezet :cool: !!

Dan een weekje naar Egypte byby ........

Laatst bewerkt:
Geniet ervan daar kun je ook nog heel wat speciaaltjes vandaan mee nemen.......).(

Geniet ervan daar kun je ook nog heel wat speciaaltjes vandaan mee nemen.......).(

Ze hebben daar nu toch geen tijd om kontrole te doen;)
Manuel goed verlof, waar ga je juist heen?

Nico

Manuel,hier de link :p van het bezoekje van de UK manne:biggrin:

Goede vakantie gewenst,voor mij graag een paarse en blauwe humulisstek:p

http://www.youtube.com/watch?v=P9xUauDcEg0

Luc bedankt voor de link...mooie herrinering van een prachtig weekend :) !!

Zal uitkijken naar geheel blauw of paarse humilis...zijn wel kleine stukjes dan he,moeten door de hals van mn spa fles passen ;) !!

Nico...weer naar Sharm he,voor de vijfde keer,volgende keer eens een andere plaats proberen :) maar dit hotel bevalt zooooo goed :o !!

We kijken altijd uit naar speciaaltjes he Dennis ;) !!

Manuel,

is het onbeleefd om te vragen welk hotel?
Ben zelf 4 keer in sharm geweest, 1 x el Gouna en dit jaar voor het eerst naar Hurghada

Nico

Manuel,

is het onbeleefd om te vragen welk hotel?
Ben zelf 4 keer in sharm geweest, 1 x el Gouna en dit jaar voor het eerst naar Hurghada

Nico

Is al een oud filmpje inmiddels :o !! suc6 met jou bak....

Hotel is Reef oasis blue bay topjes !! Ben benieuwd wat jij van Hurghada vind Nico!! El Gouna leuk?!

De bak was kwa inrichting niet mijn smaak :confused: maar als je honderden sps soorten wilt huisvesten moet je wat :biggrin: !!

Zijn deze in high resolution beschikbaar?

Nu zijn ze maar 800 x 523! pixels.

Zijn deze in high resolution beschikbaar?

Nu zijn ze maar 800 x 523! pixels.

Wat wil je met die foto's doen dan Elmar :confused: ?! Poster boven je bed ? ;) !!

Terug van het zonnige egypte en direkt de stektang boven gehaald:)
Ik zou wel kunnen kiezen

Nico

Terug van het zonnige egypte en direkt de stektang boven gehaald:)
Ik zou wel kunnen kiezen

Nico

Komt tegen die tijd wel he Nico :) zet er maar wat vaart achter :p ;) !!

Hai Manuel, het is al weer even geleden na het trieste nieuws, dus ik was erg benieuwd hoe het inmiddels allemaal gaat?

Is alles weer op de rails en oke met het aquarium en de stekkenbak (gezien het feit dat je weer kunt gaan stekken)?

Hey Marjan,hier is alles weer stabiel....geen klagen op het moment :) !!

Je bak staat er zeker goed bij manuel! Bedankt voor de stekjes en laat de mooie fotos maar komen.

Je bak staat er zeker goed bij manuel! Bedankt voor de stekjes en laat de mooie fotos maar komen.

Jullie ook bedankt Thomas...was een prettige kennismaking topjes !! Zal eens wat foto's posten :) !!

Back
Bovenaan