U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
als je een flex moet hebben zeg je het maar hedan ruimen we de bak gelijk eens goed op199544beterschap he
![]()
als je een flex moet hebben zeg je het maar hedan ruimen we de bak gelijk eens goed op199544beterschap he
![]()
Geniet ervan daar kun je ook nog heel wat speciaaltjes vandaan mee nemen.......).(
Manuel,hier de linkvan het bezoekje van de UK manne:biggrin:
Goede vakantie gewenst,voor mij graag een paarse en blauwe humulisstek
http://www.youtube.com/watch?v=P9xUauDcEg0
Manuel,
is het onbeleefd om te vragen welk hotel?
Ben zelf 4 keer in sharm geweest, 1 x el Gouna en dit jaar voor het eerst naar Hurghada
Nico
De bak was kwa inrichting niet mijn smaakmaar als je honderden sps soorten wilt huisvesten moet je wat :biggrin: !!
Zijn deze in high resolution beschikbaar?
Nu zijn ze maar 800 x 523! pixels.
Terug van het zonnige egypte en direkt de stektang boven gehaald
Ik zou wel kunnen kiezen
Nico
Hai Manuel, het is al weer even geleden na het trieste nieuws, dus ik was erg benieuwd hoe het inmiddels allemaal gaat?
Is alles weer op de rails en oke met het aquarium en de stekkenbak (gezien het feit dat je weer kunt gaan stekken)?
Je bak staat er zeker goed bij manuel! Bedankt voor de stekjes en laat de mooie fotos maar komen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.