manuel69
voor bekende "SILVER"
pff gelukkig gaat het weer de goede kant uit, en zul je de ''fout'' van het mindere voeren niet nog eens maken.
Je ziet me binnenkort wel weer.![]()
Is goed Harold...maar even rust in de tent
PO4 nu...0.11
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
pff gelukkig gaat het weer de goede kant uit, en zul je de ''fout'' van het mindere voeren niet nog eens maken.
Je ziet me binnenkort wel weer.![]()
Hee Manuel, nou dat klopt en daar vergissen vele zich in wat zo'n bak voor werk met zich mee brengt. Maar ja wat ga je nu met je stekken doen? Ter plekke afknippen? Luc had me er ook wel eens voor gewaarschuwd dat je straks meer van je stekken geniet dan je bak.
En had je die rosé blauwe acro nou nog of was luc je voor bij Michael?
Hoi Manuel
Veel succes met het opvullen van je lege plekjes. Je nieuwe lobo heeft nog wel niet de maat maar ik denk dat deze mooier kan worden dan je vorige. Veel succes met je nieuwe aanwinsten.
Groetjes, Theo
Vandaag met de Engelsen (Vince,Ollie,Domenique en Matt),Luc en Anja,Michael,Jos en Koa wat wisten eten....was lekker en gezellig gebabbeld!!
Morgen,wat bakken bekijken,Belgie en Duitsland...dan door naar Korallenzucht (overnachten) 30 meter zeokleurtjes bekijken :biggrin: en maandag in de middag weer terug...een kleine 2000km touren...een kind moet wat he!!
Michael,nog bedankt voor het mooie gele presentje topjes !!
Een kinderhand is snel gevuld....:biggrin:
Ook een heel bijzonder oortje wat ik nog nooit ergens gezien heb meegenomen van Manfred...ook Luc en Dominique hebben er 1!!
Geel/groen met grote blazen eropdeze is al geplakt in de bak
!!
Als ik je beschrijving zo lees Manuel, is het een rhodactis sanctithomae,
Je hebt daar een zeer zeer mooi oortje gescoord,heb hier ook zo eentje. thumbs up
Mocht je een kiekje kunnen trekken...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.