Jan Willem Esselaar
Reef dreamer
Hoi Manuel, balen van je mooie lobo ! Zou het geeen vraat schade kunnen zijn ? Ik denk meteen aan die monsterlijke eunicid die wij vorig jaar uit de bak hebben gehaald.
groet
jw
groet
jw
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Hee, ManuelVoorlopig denk ik niet aan het dichtgroeien Martin...de plek wordt alleen maar groter!!
Hoi Manuel, balen van je mooie lobo ! Zou het geeen vraat schade kunnen zijn ? Ik denk meteen aan die monsterlijke eunicid die wij vorig jaar uit de bak hebben gehaald.
groet
jw
Deze soort staat nog wel goed...mooi he Michael!!
Hoi Jan Willem,heb het precies zien gebeuren de achteruitgang...zijn geen vraatsporen!! Wel heb ik er een grote worm in...geen borstelworm maar een zwarte gladde
heb deze eens te pakken gehad maar deze had zich vast gezet aan een steen en trok zich uit mn tang
!!
De plek wordt alsmaar groter...steeds nieuw vlees wordt wit en rafelt weg!!
Zondag wat speciale powershot in de bak en nog een dag aankijken...dan toch de zaag erin!!
Josepe,mijn picet is braaf he...ook een ander soort!!
Deze soort staat nog wel goed...mooi he Michael!!
Hallo manuelManuel....voor dat de zaag erin gaat,zou ik graag eerst een PB van jou ontvangen!!
Grt,
Martin.
Hoi Jan Willem,heb het precies zien gebeuren de achteruitgang...zijn geen vraatsporen!! Wel heb ik er een grote worm in...geen borstelworm maar een zwarte gladde
heb deze eens te pakken gehad maar deze had zich vast gezet aan een steen en trok zich uit mn tang
!!
Manuel,
wat erg om zo'n mooi topstuk te zien afsterven. Het zijn altijd de mooiste die het eerst sneuvelen.
Indien het bakterieel zou zijn, al gedacht om isobetadine te gebruiken? Met een wattenstokje ontsmet je het afgestorven gedeelte tot een goeide cm op het goede weefsel....Is niet al te drastisch maar je weet maar nooit dat het op die manier ophoudt om verder af te sterven.
Succes in ieder geval.
Hey Ad,heb dat topic gezien...wat een beest!! Zou best kunnen dat dier er ook hier inzit...kga daar mn bak niet voor afbreken,en als ik hem afbreek is dat voorgoed
!! Ik loop hier al langer mee in mn hoofd en dat punt komt steeds dichterbij
!!
Hij Silver,nu nog niet he,we stoppen samen hebinnen een week of twee geven we er eens een ferme lap op en kunnen we er weer tegen voor een tijdje.
Ik duim voor je en de lobo.
Bart,zelf denk ik nu dat het geen enkele zin heeft te behandelen,zagen,snijden en weet ik al wat nog meer...het koraal is enorm verzwakt!!
Er brak een puntje van de formosa af en binnen een half uur weer een wit plekje erbij in de Lobo...vroeger lag er soms wel een week een acrotakje op de Lobo,het takje was dan binnen een paar uur wit,niet de Lobo...deze won de strijd altijd tegen SPS...nu is dat andersom....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.