U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Stek tri-color van Erik....is inmiddels al wat gegroeid!!
Stek tri-color van Erik....is inmiddels al wat gegroeid!!
Maaruuuuu.....heteropsammia???!! Heb ik nooit gehad hoor!!
Ziet er top uit Manuel, zo als de rest in de bak ook ! mooi op kleur topjes
Laat hem nu maar groeien.thumbs up
Gr. Erik
dat zal een aardige klus geweest zijn.
ben benieuwd naar wat foto's van hoe het er nu bij staat.
Pff Manuel als jij al suggesties vraagt hoe moeten wij het dan weten...
Misschien iets van een bacterie?
Had je hem naar beneden geplaatst vanwege de stroming of het licht?
Misschien dat ie al het vele licht gewend is en de lampen aan vervanging toe zijn?
En je hebt de laatste maanden toch niets veranderd gehad?
Nou succes en houd ons op de hoogte
Staat er niet best bij...een week of 6 geleden begon een mooie cynerina vlees te verliezen,toen de blasto's,de flower en nu mn lobo!!
Alle te meten waardes zijn goed...misschien te arm!!
Iemand een suggestie?????????????!
Martin,ik weet dat een Lobo laag hoort maar bij mij stond hij hoog....onder een glasstrip,verlicht door een paar halve buisjes 39watt T5,buiten de lichtkegel 400watt...ook stond hij tegen de overloop en pakte altijd het voer mee wat anders de overloop zou worden ingezogen...hij legde zn tentakels zowat in de overloopkamfijnvoer dien ik altijd toe als de lichten uit zijn!!
Nu staat hij onder,krijgt hij volgens mij meer licht dan boven...wel is de stroming wisselender...ben benieuwd!!
Mooie foto en mooie bak van Gottfried he Martin topjes bedankt voor het meedenken topjes!!
Hersteld een beschadiging bij een Lobo Martin?!
Kgeloof bij Theo zijn exemplaar wel in zijn showbak...duurd wel lang denk ik!!
We wachten af.....
Martin,ik weet dat een Lobo laag hoort maar bij mij stond hij hoog....onder een glasstrip,verlicht door een paar halve buisjes 39watt T5,buiten de lichtkegel 400watt...ook stond hij tegen de overloop en pakte altijd het voer mee wat anders de overloop zou worden ingezogen...hij legde zn tentakels zowat in de overloopkamfijnvoer dien ik altijd toe als de lichten uit zijn!!
Nu staat hij onder,krijgt hij volgens mij meer licht dan boven...wel is de stroming wisselender...ben benieuwd!!
Mooie foto en mooie bak van Gottfried he Martin topjes bedankt voor het meedenken topjes!!
Hersteld een beschadiging bij een Lobo Martin?!
Kgeloof bij Theo zijn exemplaar wel in zijn showbak...duurd wel lang denk ik!!
We wachten af....
Manuel ik weet niet of een beschadiging van een Lobo hersteld,ik zelf heb het nog niet mee gemaakt!
Maar hopen dat alles weer goed komt! Kun je een foto laten zien van de Lobo?
Grt,
Martin.
Ja een lobo herstel een beschadiging.
Lobo`s van deze grote zien we niet zo veel in aqariums Manuel!
Jammer dat dit gebeurt is,opzich valt het mij nog mee.
Ben wel benieuwt hoe lang dit gaat duren als dit gat weer is dicht gegroeid!!
Hou ons op de hoogte!
Grt,
Martin.
Voorlopig denk ik niet aan het dichtgroeien Martin...de plek wordt alleen maar groter!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.