sharkwarrior
Sendero's Reef
alles ziet er erg mooi en gezond uit

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
De blikvanger ziet er gaaf uit Manuel!! en natuurlijk de lobo die is ook prachtig,het zijn hele mooie foto`s van een TOP bak!! topjestopjes
Grt,
Martin.
hoi manuel
pracht bak maar ik heb even wat te vragen
in je onderschrift staat de techniek opgenoemd
maar is dat nog een beetje up to date ?
dan kijk ik naar de hoeveelheid stroming 2x12000l stroming en geen uvc en of ozon
en toch zo veel koraal en een witborts
mega hoor
maar draai je er echt niet met uvc / ozon en zo niet waarom niet
àls ik altijd andere dagboeken volg spreken de meeste toch wel over veel meer stroming
je hebt een voorbeeld bak
was zomaar even benieuwd
ja dus door de juiste indeling kom er goed mee weg
heb je dan onderin de hoeken nergens vuil ophopingen
of zijn daar weer natuurlijke opruimers voor ingezet
ik heb bij mij zelf altijd het idee gehad dat ik te weinig stroming had
heb daarom nu 2 extra 6100 gekocht en mijn bak is toch echt kleiner als de jouwe
vandaar was erg benieuwd hoe dit zat
mvg martin
Vandaag enorm veel stekken gemaakt en wat een stroming en licht weer onderin!!
Omdat ik dacht kzal de Luc techniek eens gebruiken (met de hamer) braken er grote moederkolonies van de voettuurlijk kreeg ik deze niet goed meer terug en heb er 1 in grotere stekvorm teruggeplakt
!!
De Acropora florida was 40cmx15cm,deze pakte erg veel licht weg en er staat een kleintje terug nu...elk nadeel heeft zn voordeel dus!!
De voet (stam) is 12cm dik en 25cm lang,te dik om te zagen...deze verhuist morgen mee naar Jawsee!!
Sorry Manuel,
dat ik toch nog een keertje terug kom op dat prachtige koppeltje Oxymonacanthus longirostris dat je hebt rondzwemmen... Lijkt me een droom om te hebben!
Je schreef eerder dat ze het meeste voer accepteren; heb jij ze daaraan gewend of deden ze dat al toen je ze kocht?
Mijn bakje is 1,80 bij 70 bij 70 en qua acrobestand heb ik waarschijnlijk minder dan 25% van wat jij hebt staan. Wat denk jij; een te grote gok om mijn droom een keertje uit te laten komen?
Hoi Manuel,
voor mij is het even geleden op het forum. Er is wel het een en het ander gebeurd met je aqua, maar is nog steeds een parel(tje).
Ziet er nog steeds knap uit.
Nico
Begint het zout onderhand niet te kriebelen bij je...duurd lang vind ik :biggrin: !!
Zo nu eerst een paar weekjes Thailand!! Zal als het lukt daar eens un internetcafetje bezoeken....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.