Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Aquarium van Manuel

Dat heb ik ook gehoord .....maar eerst zien dan geloven :D ;) !!
India zei:
Heb er ook zo ene gemaakt maar een stuk kleiner.
Moet zeggen dat het tot nu toe het beste systeem en meest constante is wat ik ooit had. ;) Super gewoon.:goed:

Is goed Nico laat je zo snel mogelijk wat weten.........ennuuuuu kheb ook geen zondags pak hoor :D !!
Nico F. zei:
Hoi Manuel,

moest ik weten dat het een fotoreportage ging worden, dan had ik mijn 's zondags kostuum aangedaan:) (heb ik toch niet).
Als je de reaktor woensdag vult, moet je na een uurtje de lijmverbindingen eens nakijken en hopelijk lekt er niets:confused: . Laat maar vlug iets weten.

we spreken wel een uur af om zondag de reaktor op te starten:goed:

en de stekken, dat komt wel in orde, denk ik:)

jij ook bedankt, het is weer voorbij gevlogen

Nico

Bedankt Stefan......als ze de bak uitgroeien kom je maar is langs :goed:
Sea-Crab zei:
Zoooo:eek: Dat is wat je noemt een kalkreactor? Die koralen gaan je bak uitgroeien.

Succes met de opstart.

En dat met mn wegwerp onderwatercamera :D !!
zebra zei:
de foto's zien er ook goed uit. je kan zo fotograaf worre :D

Re: Bezoek Aquarium.

manuel69 zei:
dank je!! hij draaid nog mar net 3maanden eigenlijk vor de tweede keer,de eerste keer scheurde de bodem na drie maanden en verloor ik heel mn levende haven....hopen dat het nu beter gaat haha!! groetjes Manuel

Beste Manuel,.

Nog bedankt voor de zeer gastvrijheid van afgelopen vrijdag avond .
Je bak stond er prachtig bij en zeer goed verzorgd.
Ik heb de foto,s op een cd gebrand en zal ze per post naar je sturen ook de vorige foto,s van maart staan er ook op.

Met vriendelijke groet,

Ad Wijmans

manuel69 zei:
dank je!! hij draaid nog mar net 3maanden eigenlijk vor de tweede keer,de eerste keer scheurde de bodem na drie maanden en verloor ik heel mn levende haven....hopen dat het nu beter gaat haha!! groetjes Manuel

Re: Bezoek Aquarium.

Jaaaaaaa zeg het maar Ad :D !! Of post maar wat mooie foto's,je hebt er genoeg gemaakt vrijdag :) ;) !! mvg Manuel!!

Hartelijk dank Ad en graag gedaan :goed: !! Kun je wat mooie foto's posten in mn dagboek? jij hebt teminste un echte camera ;) !! mvg Manuel!!

Zouk nie doen.....kies maar un goeie duure,tis bijna pakjesavond he.....Nathalieieieieieie:D ;) !!

manuel69 zei:
Zouk nie doen.....kies maar un goeie duure,tis bijna pakjesavond he.....Nathalieieieieieie:D ;) !!
En dat is ook niet tegen een dove gezegt :p :D
Maar is het nou de bedoeling dat Marcel er ééntje van mij krijgt, of ik één van Marcel??

Oh-nee, we krijgen hem natuurlijk van sinterklaas (stom,stom, van mij ;) )

Groetjes, Nathalie.

Vrijdag jl was ik gastheer voor aquavereniging Bali,dit was lekker druk en gezellig :) !! er zijn vele foto's genomen en ik heb net un cdtje thuis gekregen van Ad Wijmans (sump) maar liefst 112 foto's maar moet deze eerst verkleinen om te posten en ben nu aan het proberen :D !! Ad bedankt voor de foto's :goed: !! en nu maar hopen dat het lukt...............

2de poging.......:confused:

Hahaha ja Antonio......poging 3 :confused:

Bijlagen

• foto1.JPG
    foto1.JPG
    172,3 KB · Weergaven: 42
Mooi he, daar kan ik geen genoeg van krijgen...;)

Water ziet ook erg helder...:D

poging 3 is gelukt........:D

Bijlagen

• foto2.JPG
    foto2.JPG
    263 KB · Weergaven: 36
  • foto3.JPG
    foto3.JPG
    247,2 KB · Weergaven: 19
Back
Bovenaan