Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Aquarium van Manuel

Bedankt mannen en graag gedaan, twas gezellig en snel laat:) .....maar toch nog ff opt forum un mooie stek van Luc en Anja kunnen reserveren!! deze haalt Nico voor me op,Nico alvast bedankt!!:goed: Oja Mike woon jij op de antillen:confused: ?!!

Hoi Nico omdatk nie weet hoe ik un foto per pb moet sturen hier un foto van de millepora (rood-rose met witte poliepen en groeit in tafelvorm) deze kunnen we ruilen als je wil!!;)

Laatst bewerkt:
Moederkolonie van Michael staat nu 2dagen op zn plek en begint langzaam op kleur te komen,maar nog lang niet hoe het moet zijn!!:D ;) Michael bedankt nog he!!:goed:

Laatst bewerkt:
manuel69 zei:
Bedankt mannen en graag gedaan, twas gezellig en snel laat:) .....maar toch nog ff opt forum un mooie stek van Luc en Anja kunnen reserveren!! deze haalt Nico voor me op,Nico alvast bedankt!!:goed: Oja Mike woon jij op de antillen:confused: ?!!
Sinds een weekje terug in NL! ;)

langzaam ga ik over op steeds meer steenkoralen,deze week 2grote sarcophytons verwijderd......meer plaats meer licht;) :D !!

Laatst bewerkt:
net even bij Sacha langsgeweest,6 mooie stekken meegenomen;) !! kga ze nu un plaatsje geven want ze zitten nog int emmertje!!

Laatst bewerkt:
De kleine tegen de grote....................:(

Laatst bewerkt:
Dit vind ik inderdaad wel zonde van die ster , die had je beter weg kunnen geven.

Groeten , Peter

WEGGEVEN?!!! heb laatst is 2vissen willen weggeven wak daar mee af heb gezien wil je nie weten!! Kvind ook wel zielig maar hij merkt er niets van,hij word eerst verdoofd dan word er un poot opgegeten en als je geluk hebt komt hij weer bij en groeid de poot weer aan!! maar als jij hem wil hebben Peter mag je hem komen halen!! maar kdenk dat je meer aan benzine verrijd dan dat deze zeester kost (5eurie)!! kwas laatst in egypte daar lagen honderden zeesterren te drogen opt strand.....souverniertjes voor de toeristen dat was zielig,daar zei ik wat van en kreeg nog ruzie ook!!;)
p2m zei:
Dit vind ik inderdaad wel zonde van die ster , die had je beter weg kunnen geven.

Groeten , Peter

Kwil hier geen dicussie opstarten over wat zielig is of niet...kvind het ook nie zo'n leuk gezicht hoe un harlekijn un zeester verorbert maar soms is de natuur wreed!! maar kom ik mensen tegen die bijvb. un sohal in un nanobakje houden of un zeepaardje in un viskom willen...........ja dat is zielig!!!!!:mad:

Je hebt gelijk het is de weg van de natuur , en ik wil hier ook niet verder over zeuren.
Alleen denk ik dat je er misschien iemand blij mee had kunnen maken ik heb zelf ook een harlekijn en had 2 zeesterren daar heb ik iemand blij mee gemaakt.
En wat betreft de sohal en zeepaardjes heb je helemaal gelijk af en toe zie je dingen waarvan je denkt hoe verzinnen ze het.
No hard feelings.

Groeten , Peter

de stekjes van sacha staan erin maar moeilijk te fotograveren omdat ze bijna op un meter diepte staan en klein van formaat.....maar toch un poging!!:) ;)

Laatst bewerkt:
Nee hoor Anton, kzou nooit meer dieper gaan dan 80a90cm!! alsk het weer over doe veranderen er toch un paar dingen;) !!

He Anton.....diep he :D :p !!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan