Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Aquarium van Manuel

Zie je nou wel dat je technisch bent:D :D :D :D
manuel69 zei:
Zo net Klaar met 3x 400w vervangen:) !! eerst mn aquarium voor un deel afgedekt met houten platen en handoeken ivm vallende schroefjes en rondvliegend glas:D :eek: ;) !!

En das nog nie alles Anton.......:D :confused: :D :confused: :D :confused: :D !!
Anton - AVO zei:
Zie je nou wel dat je technisch bent:D :D :D :D

Khen net nog even tussendoor de thermostaat uit de zoetwaterwereld geinstalleerd!!:D ;)
manuel69 zei:
En das nog nie alles Anton.......:D :confused: :D :confused: :D :confused: :D !!

Laatst bewerkt:
nou staan toch aardige fotootjes tussen dacht ik zo:goed:
manuel69 zei:
Hebk even geen tijd voor Johan...ben lampen aant verwissellen,maar op blz6 zie je hem tis geen echte close up mar op de foto's komen mn kleuren toch nie goed over:D ;) Geen goed toestel en geen goeie fotograaf:mad: :D !!

Bedankt Johan......kblijf oefenen!! mar close ups?!! kzalt deze week proberen maar dit ziet er meestal nie uit,krijg het nie scherp!!:mad:

Anton en Natasja zijn vanavond gezellig langsgeweest en heeft bij mij zn koolfilter aangesloten (kheb nog nooit over kool gefilterd):confused: !! ook hebben we nog wat met de kalkreactor gespeeld, testjes gedaan en hoofdgerekend :D ;) !! Anton en Natasja bedankt voor weer un paar gezellige leerzame uurtjes en meedenken..........tot volgende week ai ;) !! Groetjes Manuel!!

Jullie ook weer bedankt voor de gezelligheid!!! , rammelen met die reactor, gas, gas ,gas!!!! Moet gaan lukken..... :goed: :)

........:cool:

Laatst bewerkt:
........:eek:

Laatst bewerkt:
En dan zeuren dat mijn koralen mooi zijn.Terwijl je zelf daar heel wat top stukjes heb staan!;)

Groetjes Michael

Ja Michael misschien wel topstukjes maar geen topkleuren:mad: !! maar maandag komen er 2 ATI armaturen bij 6x 39watt in elke hoek (dezelfde als jij hebt):o op die andere zat minimaal 6weken levertijd, dus toch maar plexi ervoor:D !! kwilde wat meer jodium gaan toevoegen maar heb me wijs laten maken dat het voor de kleur niets uitmaakt....meer voor zachte koralen:confused: !! wat denk jij daar van?;)
michael zei:
En dan zeuren dat mijn koralen mooi zijn.Terwijl je zelf daar heel wat top stukjes heb staan!;)

Groetjes Michael

Kool kool kool Ai......:D ;) !!
Anton - AVO zei:
:eek: :eek: :eek: :cool: :) :D :D :goed: :goed: :goed: :goed:

Khoef niks te zeggen ai...;)

Tlijkt van wel Anton :D !! kben ook over fijne watten aan het filteren kdoe er wel elke dag nieuwe in ;) !!
Anton - AVO zei:
Zie je al verschil Manuel?

Top!!:goed:

Als je de watten elke dag vervangt is er niets aan de hand, doe ik ook zo;)

manuel69 zei:
Tlijkt van wel Anton :D !! kben ook over fijne watten aan het filteren kdoe er wel elke dag nieuwe in ;) !!

manuel69 zei:
Ja Michael misschien wel topstukjes maar geen topkleuren:mad: !! maar maandag komen er 2 ATI armaturen bij 6x 39watt in elke hoek (dezelfde als jij hebt):o op die andere zat minimaal 6weken levertijd, dus toch maar plexi ervoor:D !! kwilde wat meer jodium gaan toevoegen maar heb me wijs laten maken dat het voor de kleur niets uitmaakt....meer voor zachte koralen:confused: !! wat denk jij daar van?;)

Manuel,

Mijn mening is dat je met het toe voegen van jodium wel betere kleuren kunt bereiken.Maar je zal al een mooie basis kleur moeten hebben(en dat heb jij ook).
Vooral de blauwe acro's worden een beetje mooier met het toe voegen van jodium.Mijn jodium is nu op en ziet toch dat de blauwe acro's net een tikkeltje minder fel zijn;)

Groetjes Michael

en jij zegt dat je geen mooie foto s kan maken.nou dit red ik echt niet hoor met mijn flutcamera echt geweldige koralen manuel.:goed:
manuel69 zei:

Bedankt voor je reaktie en meedenken Michael.....1paarse acro kleurt langzaam vanuit de voet bruin,elke week iets meer (nu zijn enkel de toppen nog paars) dus kzal eens gaan experimenteren:D ;) !! Jaja Anton........;) !!
michael zei:
Manuel,

Mijn mening is dat je met het toe voegen van jodium wel betere kleuren kunt bereiken.Maar je zal al een mooie basis kleur moeten hebben(en dat heb jij ook).
Vooral de blauwe acro's worden een beetje mooier met het toe voegen van jodium.Mijn jodium is nu op en ziet toch dat de blauwe acro's net een tikkeltje minder fel zijn;)

Groetjes Michael

Back
Bovenaan