U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Heb je helemaal gelijk in, zal vanmiddag is de bende op een foto proberen te krijgen! Ik heb een camera waar je U tegen zegt; niet omdat die zo goed is maar omdat het zo oud en krakkemikkig is dus dat zal even passen en meten wordenAl weer een tijdje geen overzichts foto gepost Sjoerd. Misschien weer is tijd. Ben wel benieuwd hoe alles er bij staat. Het is vast mooier dan die bruine bak van mij
P.S. leuk pijlvisje! Misschien zet ik hem ook wel op de verlanglijst.
Dankje! Ja de pincetvis gaat prima en eet als een trein, het is dat ik vooraf veel ingelezen had erover anders had ik het als een "makkelijke" vis bestempeld! Voordeel van lage nitraat en fosfaat waarde is dat je lekker overmatig kan voeren en iedereen aan zijn trekken komt.Blijft een leuke bak! Pincetvis doet het goed?
En mag ik wellicht vragen welke zoa's er rechts onder de pink diamonds staan? Zien er echt gaaf uit!

Dankje! Is mij als een Hirusuta verkocht door een forum lid en zodoende heb ik dat aangenomen, lijkt wel anders dan andere hirusuta die ik voorbij zie komen. De vorm lijkt op een Confusa maar de kleur van een poliepen zijn wel heel Hirusuta achtig en zodoende denk ik dat het die eerder is. Heb m destijds als relatief klein steentje gekocht maar het groeit als een tierelier.Mag je zeker trots op zijn!
Die groene plaat, is dat montipora confusa? Mooie groeivorm en kleur!

Ja nr 3 inderdaad. Als je een stekje hebt, laat maar weten. Ga bijna op vakantie, maar zou als ik terug ben wel even langs kunnen komennummer 3 doel je dan op toch? Zijn orange tyre rainbows, zal eerdaags wel is een klein stekje kunnen maken. Nummer 2 zijn overigens geen pink diamonds maar Purple Monsters maar de foto is niet gedetailleerd genoeg.
Dat zal wel loslopen tegen die tijd; het groeit hier prima dus een paar poliepen kan je vooral van de meeste zoanthus soort altijd wel missen. Zal eerdaags wel is gaan kijken wat ik eraf kan krijgen; wil het liever wel voorzichtig doen want de prioriteit is natuurlijk om een mooie ZOA-garden te krijgen en stekken is voor de leuk maar geen noodzaakJa nr 3 inderdaad. Als je een stekje hebt, laat maar weten. Ga bijna op vakantie, maar zou als ik terug ben wel even langs kunnen komen
Lijkt ook allemaal zoveel op elkaar haha.
Hirusuta kan natuurlijk ook. Heel mooi exemplaar. Als je ooit eens per ongeluk een stukje afbreekt hou ik me aanbevolenDankje! Ja de pincetvis gaat prima en eet als een trein, het is dat ik vooraf veel ingelezen had erover anders had ik het als een "makkelijke" vis bestempeld! Voordeel van lage nitraat en fosfaat waarde is dat je lekker overmatig kan voeren en iedereen aan zijn trekken komt.Bekijk bijlage 564284
nummer 3 doel je dan op toch? Zijn orange tyre rainbows, zal eerdaags wel is een klein stekje kunnen maken. Nummer 2 zijn overigens geen pink diamonds maar Purple Monsters maar de foto is niet gedetailleerd genoeg.
Dankje! Is mij als een Hirusuta verkocht door een forum lid en zodoende heb ik dat aangenomen, lijkt wel anders dan andere hirusuta die ik voorbij zie komen. De vorm lijkt op een Confusa maar de kleur van een poliepen zijn wel heel Hirusuta achtig en zodoende denk ik dat het die eerder is. Heb m destijds als relatief klein steentje gekocht maar het groeit als een tierelier.
Bekijk bijlage 564285
Die links in de bak staan?Heb overigens nog moeite om de Groen- blauw/grijze buttons te identificeren. Het groeit als kool dus wellicht iemand een idee voordat ik het verkeerde weggeef![]()
Uiteraard, is ook geen must hoor. Ze vielen me alleen erg op.Dat zal wel loslopen tegen die tijd; het groeit hier prima dus een paar poliepen kan je vooral van de meeste zoanthus soort altijd wel missen. Zal eerdaags wel is gaan kijken wat ik eraf kan krijgen; wil het liever wel voorzichtig doen want de prioriteit is natuurlijk om een mooie ZOA-garden te krijgen en stekken is voor de leuk maar geen noodzaak.
Het lijkt allemaal inderdaad op elkaar en de fancy namen maken het niet makkelijker. Heb met mijn stomme kop 3 & 4 naast elkaar geplaatste terwijl ze net iets teveel op elkaar lijken; dat zal ook nog een kwestie van verplaatsen worden.
Gaat het om Nr 1? Is wat slecht te zien, lijken beetje op Gorilla NipplesHeb overigens nog moeite om de Groen- blauw/grijze buttons te identificeren. Het groeit als kool dus wellicht iemand een idee voordat ik het verkeerde weggeef![]()
Haha dat zal ik zeker onthouden, mezelf kennende gaat het sowieso ook een keer gebeuren. Het zit momenteel nog geen CM van de achterwand/overloop af dus bij een keer schoonmaken zal die zeker afbreken.Hirusuta kan natuurlijk ook. Heel mooi exemplaar. Als je ooit eens per ongeluk een stukje afbreekt hou ik me aanbevolen![]()
Die links in de bak staan?
Welke bedoel je precies? Wellicht kunnen we helpen
Gaat om deze:Uiteraard, is ook geen must hoor. Ze vielen me alleen erg op.
Namen worden steeds uitgebreider, verschillen tussen de soorten worden steeds kleiner...
Gaat het om Nr 1? Is wat slecht te zien, lijken beetje op Gorilla Nipples

Das is ook iets om trots op te zijn. Ziet er prachtig uit!Bij deze dan nog wat foto's van hoe het geheel er een beetje bij staat op het moment. Het is niet veel maar ben er wel blij mee/trots op![]()
Ik vind het lastig om ze goed op de foto te krijgen waar het sochtends met het witte licht nog niet altijd open staat. De Tiffany's op de Zoabrary zijn wat paarser dan de mijne. De binnenkant is meer grijs maar dan geeft die geen resultaten. Het mondje zelf is ook groen. Ach ik vind ze leuk dus zonder uitslag blijven het voorlopig gewoon "buttons". Zal vast iemand wel weer een coole naam voor verzinnen.Die buttons, zijn dat geen Tiffany's?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.