U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
DankPrachtige bak!
Hoe is de Chaetodon met de lps koralen? en eet die glasanemonen?![]()
Ik zie dit nu pas, sorry... Ik zou best een gemmatum durven te plaatsen. Wel een week of twee in een wenbakje zodat de agressie verminderd wordt. Duboulayi: met je wimpelvissen heb je al bepaalde koralen uitgesloten. Ik zie wat vlezige LPS staan op sommige van je foto's, je loopt het risico dat de duboulayi deze interessant vindt. Wellicht zul je enkele van deze stukken elders onder moeten brengen. Niet zo'n probleem, plaats daar gewoon wat anders. En zo kun je stapje voor stapje naar steeds meer keizers en ChaetodonsAlles gaat prima hier. Alle vissen maken het goed, ben eigenlijk al een hele tijd gewoon constant gelukkig met de bak.
Ondertussen rustig aan het kijken voor een mooie aanvulling, wellicht een tweede groepje anthiases, een tweede pygo nog eens proberen, een gemmatum (twijfel of het plaatsen bij twee gele dokters goed zal gaan), een derde wimpel. of misschien wel een Chaetodontoplus duboulayi (gaat dat samen met de pygo, ik lees veel verschillende ervaringen; Zou jij dat aandurven @Tanne?)
Dank, er staat vooraan nog een mooi lobo die van jou komtMooie foto's van prachtige vissen![]()
Je hebt een mooie verzameling vissen.
Wat de toevoeging van een Gemmatum betreft. Ja de bestaande dokters zullen de nieuweling inderdaad de eerste dagen laten merken dat de nieuweling niet welkom is. Een wenbakje is dan ook min of meer noodzakelijk. Ik heb een uitzonderlijk lange bak met heel veel verstop plaatsen maar ook bij mij heeft de Gemmatum het zwaar gehad de eerste 2 weken.
En wat de Chaetodonplus (duboulayi) betreft. Dat zijn beauty's die je volgens mij enkel op bestelling kunt krijgen, maar wat zijn ze mooi.
die is aardig gegroeid zie ikMooie foto's van prachtige vissen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.