Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Adri's DSR Reef Journey

Ok, dus kan ik ervan uitgaan dat als m'n mandarijn het prima doet en er genoeg voer is, dat dit visje t dan waarschijnlijk ook goed zal doen?
Kunnen deze vissen samen of zullen ze vechten omdat t voedselconcurenten zijn?

Ze laten elkaar volledig met rust. Geen één dier reageerde trouwens op deze vis dus dat was ook mooi meegenomen.

groet
Adri

Ik denk dat ik iets meer geluk kan hebben als ik nu naar het eetgedrag van het diertje kijk.
Struint lekker de stenen af maar eet ook vervangend voor zoals lobstereggs en Cyclops.

groet
Adri

Ik heb zo'n soort een halfjaar kunnen houden, ze zijn erg leuk. Jammer dat ik ze niet meer heb. Mooie foto!

Gr B

Ja ik hoop het ook. Veel plezier ermee...echt een leuke toevoeging in de bak om naar te kijken!

gr B

Ik denk dat ik iets meer geluk kan hebben als ik nu naar het eetgedrag van het diertje kijk.
Struint lekker de stenen af maar eet ook vervangend voor zoals lobstereggs en Cyclops.

groet
Adri

groet
Adri
Ik dacht dat die zeenaalden altijd erg moeilijk waren maar als ik het zo hoor heb jij er geen problemen mee.

Ik dacht dat die zeenaalden altijd erg moeilijk waren maar als ik het zo hoor heb jij er geen problemen mee.
zolang je de luxe heb om goed en regelmatig te voeren met fijn diepvries voer pikken ze een graantje mee.
deze zijn 1 van de makkelijkere soorten en scharrelen hun kostje rond de bodem.

Happy Reefing, GlennF.

zolang je de luxe heb om goed en regelmatig te voeren met fijn diepvries voer pikken ze een graantje mee.
deze zijn 1 van de makkelijkere soorten en scharrelen hun kostje rond de bodem.

Happy Reefing, GlennF.

Sterker nog, ze eten erg goed van het kleine diepvriesvoer (cyclops, lobstereggs)

Groet
Adri

Oke, bedankt voor de opheldering. Weer wat wijzer geworden. :)

Als eerste de bekende gelukswensen voor het komende jaar

xmas.jpg

En dan nu een klein vergelijkend warenonderzoek naar de groei in mijn bak.

prog-1.jpg

prog-2.jpg

prog-3.jpg

prog-4.jpg

prog-5.jpg

prog-6.jpg

Mooi visje hoor, stellen ze speciale eisen?

Prachtige vis , zit zelf te denken aan 2 zeenaalden in mijn bak.
Dit ook om nog een mooiere diversiteit te krijgen in de bak.
Ben alleen bang dat ik misschien te veel stroming in de bak heb voor deze beestjes,hoe zit het met de 'stromings-gevoeligheid ' van deze vissen?

gr Carlo

Prachtige vis , zit zelf te denken aan 2 zeenaalden in mijn bak.
Dit ook om nog een mooiere diversiteit te krijgen in de bak.
Ben alleen bang dat ik misschien te veel stroming in de bak heb voor deze beestjes,hoe zit het met de 'stromings-gevoeligheid ' van deze vissen?
gr Carlo

Hi Carlo,
Ik heb ruim 40x mijn tankvolume aan stroming! Aangezien deze vissen zich voornamelijk op de bodem begeven waar
toch altijd een stuk minder stroming staat zie ik hier geen problemen.

Hoe doet de 2e zeenaald het bij je Adri?

Ze doen het allebei prima hier, Thijs.
Zijn erg schattige beestjes.

groet
Adri

Goed om te horen Adri. Ik me namelijk ook laten verleiden om de laatste 2 mee te nemen vorige week [emoji1]. Hele gave visjes!

Glow by Christmas III

glow271215-1.jpg

glow271215-2.jpg

Glow by Christmas II

glow271215-3.jpg

glow271215-4.jpg
glow271215-5.jpg
glow271215-6.jpg
glow271215-7.jpg
glow271215-8.jpg
glow271215-9.jpg
glow271215-10.jpg

Eens een keertje wat anders...... Glow by Christmas I

glow271215-11.jpg
glow271215-12.jpg
glow271215-13.jpg
glow271215-14.jpg
glow271215-15.jpg
glow271215-16.jpg
glow271215-17.jpg
glow271215-18.jpg

Mooi zijn de fluo kleurtje altijd. De kerstboom valt erbij in het niets :)

Back
Bovenaan