U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Staan er mooi bij adri.
Groetjes wesley
Zo hee Adrie dat ziet er weer mooi uit , nu even ruggetje rust gunnen he. Gr jaap
Daar ga je plezier aan beleven Adri.
Gr.Appie
Ziet er super uit!!!
Da's een grote klus geweest, maar het resultaat mag er zijn! topjes
Dat was een hele ingreep Adri. Ik vind de opbouw zo een stuk ruimtelijker. top
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Hi Rob,Hai Adri ziet er weer goed uit, sommige dingen verleer je niet......
Groetjes Rob
Staat er weer lekker bij Adri! Hoe is het met de stroming nu met de nieuwe pilaar?
Afgelopen week een 3D printer voor mijn verjaardag gekregen. Super handig. Vandaag maar even een houder geprint voor de controller van de Jebao Gyre. Bekijk bijlage 454699Bekijk bijlage 454700Bekijk bijlage 454701
Gefeliciteerd Aadje nu kun je met je nieuwe speeltje een mooi koraaltje printen hahaha gr jaap
Echt super vet dat dat zo makkelijk kan. thumbs upAfgelopen week een 3D printer voor mijn verjaardag gekregen. Super handig. Vandaag maar even een houder geprint voor de controller van de Jebao Gyre. Bekijk bijlage 454699Bekijk bijlage 454700Bekijk bijlage 454701
Haha...Gefeliciteerd Aadje nu kun je met je nieuwe speeltje een mooi koraaltje printen hahaha gr jaap
Perfect adri.Weer eens een kleine testronde gedaan, ik mag totaal niet klagen.
Alles is op peil en blijft lekker stabiel. En dan te bedenken dat ik 4 weken geleden 2/3 van mijn steen hebt verwijderd
en hiervoor in de plaats twee nieuwe pilaren van doodsteen heb ingebracht. Een beetje extra bacteriën toegevoegd in
de zin van Special Blend van Microbelift en Biodigest van Prodibio. De eerste 2 weken een lichte stijging gehad van nitraat,
van 2 naar 10 gestegen en een hele lichte stijging van fosfaat naar 0,06. Inmiddels is het alweer terug waar ik het hebben wil.
![]()
Groet,
Adri
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.