U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Hi Glenn, tja
Nee, dit is zeker niet mede door de wissels. Ik moet eerlijk bekennen dat ik vrij weinig verschil zie ten op zichte van voor de wissels en na de wissels.
Het enige verschil wat ik zie is dat de acro's net iets meer poliep laten zien.
De kleuren en dergelijke waren al zo voor de wissels.
groet
Adri
Hoi Adri, ben je nog steeds van plan om een nieuwe triton analyse te doen na je detox kuur? Het zou zinvolle info kunnen bijdragen aan het geheel …. maar als je het zo laat heb ik daar ook alle begrip voor heHet is al duur genoeg deze hobby …..
Je bak staat er schitterend bij! Wow! topjes
Trouwens een prachtige lobo op de foto's Adri.
groetjes
twan
Geef het tijd Adri.
Achteruitgang gaat sneller als vooruitgang in deze hobby...
Mijn mening over poliep expansie weet je .......
greetings, GlennF
Welke is dat Glenn?
Als ik zie hoe Marcel (nightwish) en Pieter (Naso) een poliepexpansie weet te bewerkstelligen, geweldig!!!![]()
Hoi Adri, weer wat moois in je dagboek eindelijk waar kanen wil ik reageren:biggrin:
Leuke Acro's heb ik op de foto's gezien, ben erg benieuwd alive te zien...
Erg mooi heb je Monti's geplakt, 3 kleuren samen! kan natuurlijk laten verwachten dat een of andere zal winnen... maar erg mooi ook qua groeivorm!
Zal je binnenkort ook een overzichtje plaatsen? Anders kom ik nog toevallig langs.......![]()
Hele mooie Foto`s Adri,
Het verschil is goed te zien bij deze mooie koralen dat ze ook goed verzorgt zijn, en zien er ook prachtig uit!!
Ook zijn ze flink gegroeid in die periode van 7 a 8 maanden Adri topjes !!
Gr,
Martin.
Netjes hoor. De groei is duidelijk te zien, maar wat vooral mooi is om te zien is dat de koralen hun algehele conditie een stuk beter is.
Ziet er goed uit adri..
Het verschil is fosfaat als ik mij niet vergist
greetings, GlennF
Je doet echt je best Adri, mag terecht trots zijn!
Laat het maar weten wanner het voor jou goed uitkomt, een stek Vallida kan ik voor je al missen als je met een kleine tevreden bent.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.