U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Mooi plaatjes uit het Zoetermeerse! Gaaf hoor!
uitsteeekend
Ziet er nog altijd goed uit!
ziet er super uittopjes
gr
sander
Je koraal ziet er goed uit en mooi op kleur! Is je borsteltand een beetje rustig of agressief?heb je
Mooie tubenaria heb je!!
Gr. Jeroen
Eindelijk af van die irritante stopcontacten. Vandaag 3 maal power manager systeem binnen gehad uit Duitsland(helft goedkoper als nlvrijdag besteld dus erg snel!!
Bekijk bijlage 314188
![IMG_5720[1].jpg IMG_5720[1].jpg](https://www.zeewaterforum.info/forums/data/attachments/189/189914-6495d6fa63a50aa21ac10d2d4917e37b.jpg?hash=ZJXW-mOlCq)

Even quick en dirty geinstalleerd.
2 kabels redde het niet en zou ik moeten verlengen.
Verder ben ik bezig met voorbereidingen van een nieuw project waar ik dan een mooi kastje bij wil maken waar deze instaan en alles netjes gelabled wil hebben.
Hier een foto van hoe het nu staat.
en alvast een teaser van het nieuwe project
Bekijk bijlage 314215
Bekijk bijlage 314216
Ziet er goed uit al!!
Als je je tubenaria een keer stekt..... Hou ik me aan bevolen
Fijne jaar wisseling!
Gr. Jeroen
Eigenlijk boots je hier een dj switch na, niet? Geeft volgens mij hetzelfde effect..
Maar ziet er netjes en overzichtelijk uit! topjes

Het hoge woord is eruit! De vrouw heeft ingestemd met de nieuwe bak
De maten worden 195*45*60 doorkijk in de muur zoals hierboven getekend, de overloop zal over de hele diepte van 45 cm lopen met een breedte van 15 cm.
Zal nog wel even duren, nog veel voor te bereiden!
To be continued....
Hey Marco, bedankt! Heb er erg veel zin inGaaaaaaaaf !!!![]()
Bedankt Bas, van mijn part gingen we tot 60 cm diepGaaf! Kan je niet net iets dieper gaan qua bak of past dat niet in de woonkamer? Wel leuk project! Enig idee op welke termijn je ongeveer kan starten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.