Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Aquarium van Manuel

Leuke foto's zeg!
Is vast een hele belevenis om dat mee te maken...

De koers zelf vond ik niet zo bijster spannend, de ronde van vlaanderen was wel mooier op dat vlak.

Grtz
Stephen

zulke fietsen hebben geen bagagedrager Marjan :p

Bedankt voor de RE...Marjan tis dat de meeste renners goed verdienen...anders hadden ze niet eens een vrouw ;) !!
Sluif,kzal eens in de bak moeten duiken maar weet niet wat gu zoekt :o !! Kzit nie overal tussen ej....wel overal in :biggrin: !

maak nie uit manie.als het maar wa kleur hed. want die leders die ik nou hem hebbe da nie
dus alles wa nie bruin is. is goed ik hoor het wel:rolleyes:

sluifke

Hoi Manuel,

even een vraagje over je ozon. Heb jij een luchtpompje erop staan of zuigt de afschuimerpomp gewoon lucht door de ozonisator?

Nico

Hoi Manuel,

even een vraagje over je ozon. Heb jij een luchtpompje erop staan of zuigt de afschuimerpomp gewoon lucht door de ozonisator?

Nico

Hoi Nico...bij mij staat er een luchtpompje op de ozonisator,aangesloten op de afschuimer :) !!

De 5x 400watt aqua connect zijn binnen :) Aissa bedankt weer voor de service en 2 mooie koraaltjes topjes !!
Binnenkort nog enkel HQI boven de bak :cool: !!

heey manuel

ziet er weer goed uit hoor!

wat is de reden dat je enkel op HQI gaat draaien?

groetjes Arjen

p.s. als je stekkies heb moet je een gil geven dan maken we een afspraak als dat kan..... :)

De 5x 400watt aqua connect zijn binnen :) Aissa bedankt weer voor de service en 2 mooie koraaltjes topjes !!
Binnenkort nog enkel HQI boven de bak :cool: !!

Ik kom binnenkort eens bij je zonnen dan. Ben gisteren eens bij Jos langs geweest en hij liet weten dat je bak er super bijstond... ... FOTO's!!;)

heey manuel

ziet er weer goed uit hoor!

wat is de reden dat je enkel op HQI gaat draaien?

groetjes Arjen

p.s. als je stekkies heb moet je een gil geven dan maken we een afspraak als dat kan..... :)

Kom over een paar weekjes maar eens langs he Harold...ben druk met andere dingen maar hoop de lampen te kunnen hangen over een paar weekjes :) !!

Arjen,kwil gewoon eens enkel HQI proberen...geeft mijn inziens veel meer licht dan de T5jes die er nu tussen hangen,en ook veeeeeel minder werk...het wisselen,schoonmaken van lichtkap omdat de t5jes veel korter tegen het wateroppervlak zitten en constant onderspatten...HQI 30cm en zijn bij mij nooit vuil :) !!
En ook meer schittering hoop ik :) !!
Heb niet veel en vaak stekken meer :rolleyes: !!

Thomas,was het de moeite bij Jos?! Hier gaat het goed ja....foto's komen weer als ik wat meer tijd heb :) !!

Ja hoor ik vond het zeker een mooie bak. Als Jos er blijft tegenaan gaan wordt het zeker een superbak. Het is bij iedereen wat zoeken he. Jos komt er zeker!

Ja hoor ik vond het zeker een mooie bak. Als Jos er blijft tegenaan gaan wordt het zeker een superbak. Het is bij iedereen wat zoeken he. Jos komt er zeker!

Ik ben er toevallig ook geweest vorige week donderdag bij Jos,had nog wat koivoer nodig!!
Is een schitterend aquarium!!
Zal zeker een top aquarium worden,mooi ingericht ook Manueltopjes
Met de kritische blik van Jos en wat geduld gaat dat helemaal goed komen!!:cool:action
En inderdaad....wat een beest zeg die komkommer,prachtig.

Ik ben er toevallig ook geweest vorige week donderdag bij Jos,had nog wat koivoer nodig!!
Is een schitterend aquarium!!
Zal zeker een top aquarium worden,mooi ingericht ook Manueltopjes
Met de kritische blik van Jos en wat geduld gaat dat helemaal goed komen!!:cool:action
En inderdaad....wat een beest zeg die komkommer,prachtig.

Ja mooie komkommer he Wil...Theo heeft er nog zo eentje zitten...zou niet misstaan in jou bak ;) !!

Van harte proficiat Manuel :)!!

Grt,

Martin.

Een gelukkige verjaardag gewenst! Vier er maar op los vandaag.;)

Back
Bovenaan