Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Aquarium van Manuel

Jaaaa posten die foto's!! Geen idee of ik de enige wielrenliefhebber(ster) ben :o, maar ik heb de hele zondagmiddag aan de buis gekluisterd gezeten in ieder geval (en niet alleen toen, maar iedere koers en iedere ronde die wordt uitgezonden hier door de nos of op belgië volg ik, samen met Armando)

Jaaaa posten die foto's!! Geen idee of ik de enige wielrenliefhebber(ster) ben :o, maar ik heb de hele zondagmiddag aan de buis gekluisterd gezeten in ieder geval (en niet alleen toen, maar iedere koers en iedere ronde die wordt uitgezonden hier door de nos of op belgië volg ik, samen met Armando)

Wil er is niets meer gesneuveld...Marjolein heeft voor de bak gezorgt dus ik kan beter wat meer weg gaan ;) !!
Mischgien rijd ik maandag naar Erik (Erik's Reef) in Lanaken,Belgisch Limburg...wat stekken ophalen...als je zin hebt kun je meerijden...zie je gelijk de mooiste bakken die er bestaan :) !! Rserveer voor jezelf een stek tri-color...dit is de mooiste :) !!

Marjan,zelf volg ik ook elke koers op TV...maar als je daar zelf tussenzit zie je pas de impact,hectiek en het afzien...dit is niet menselijk meer :rolleyes: !!
Kheb iets meer dan 400foto's gemaakt maar valt niet mee in de auto over die kasseien...gelukkig zijn we er ook regelmatig uitgeweest om wielen en bidons aan te geven...zal vd week wat foto's posten :) !!

Hallo Manuel,

Bedankt voor de utinodiging,helemaal toptopjes
Heb Eric al een pbtje gestuurd om wat te reserveren,het lijkt me geweldig om de topbak van Eric te zien.:p;)
Hoop alleen dat ik a.s. maandag nog vrij heb van m,n werk,maar daar hebben we nog wel contact over!
In ieder geval hoop ik van harte dat het door kan gaan!!op het muil

Hallo Manuel,

Heb Eric al een pbtje gestuurd om wat te reserveren,het lijkt me geweldig om de topbak van Eric te zien.:p;)
Hoop alleen dat ik a.s. maandag nog vrij heb van m,n werk,maar daar hebben we nog wel contact over!

Dan heb je een TOPstek Wil...alleen had ik al wat afspraken staan voor maandag!! Dus wordt op een avond denk ik....heb Erik een PBtje gestuurd en je hoort ervan :) !!

Hallo Manuel,

Oja Wil...begin eens een dagboek :) !! Je bak is supermooi....laat de rest meegenieten :) !!

Oja Wil...begin eens een dagboek :) !! Je bak is supermooi....laat de rest meegenieten :) !!

Das goed Manuel,we hebben nog contact,werk gaat voor, ik had me er al helemaal op verheugt199544;)
Nou,vergeleken met wat ik hier op het forum allemaal zie denk ik dat er maar genoeg te zien is,maar voor de mensen die net als ik ook een beetje een mengelbak hebben zal ik binnenkort weleens proberen om een dagboek te starten!:p

Nou Marjan en Wil wat fot's voor jullie dan :) !!

Eerst de aankomst bij het rennershotel....daar word dagen aan de fietsen gewerkt!

Bijlagen

• SAM_0182.JPG
    SAM_0182.JPG
    149,7 KB · Weergaven: 19
  • SAM_0178.JPG
    SAM_0178.JPG
    106 KB · Weergaven: 15
  • SAM_0198.JPG
    SAM_0198.JPG
    152,4 KB · Weergaven: 15
  • SAM_0184.JPG
    SAM_0184.JPG
    119 KB · Weergaven: 15
NOS met Maarten Ducrois kwam ook nog langs om intervieuw met Bjorn Leukemans te maken...

Bijlagen

• SAM_0215.JPG
    SAM_0215.JPG
    115,7 KB · Weergaven: 11
  • SAM_0209.JPG
    SAM_0209.JPG
    106,5 KB · Weergaven: 9
De avond voor Paris Roubaix met de renners gegeten....toevallig zat ik naat ploegleider Hilaire Van Der Schueren....leuke vent met boeiende verhalen ;) !!

Bijlagen

• SAM_0238.JPG
    SAM_0238.JPG
    86,1 KB · Weergaven: 17
Nog een mooi shrt met handtekeningen gekregen voor een geestelijk gehandicapt meisje wat ik ken en elke koers volgt...

Bijlagen

• SAM_0240.JPG
    SAM_0240.JPG
    86,5 KB · Weergaven: 10
De volgende morgen naar de start...veel oud renners aanwezig!!

Bijlagen

• SAM_0264.JPG
    SAM_0264.JPG
    98 KB · Weergaven: 13
  • SAM_0251.JPG
    SAM_0251.JPG
    126,3 KB · Weergaven: 12
  • SAM_0267.JPG
    SAM_0267.JPG
    76,5 KB · Weergaven: 12
  • SAM_0269.JPG
    SAM_0269.JPG
    67,3 KB · Weergaven: 12
  • SAM_0266.JPG
    SAM_0266.JPG
    125 KB · Weergaven: 14
De koers....

Bijlagen

• SAM_0318.JPG
    SAM_0318.JPG
    48,6 KB · Weergaven: 10
  • SAM_0305.JPG
    SAM_0305.JPG
    120,3 KB · Weergaven: 9
  • SAM_0332.JPG
    SAM_0332.JPG
    89,8 KB · Weergaven: 9
  • SAM_0324.JPG
    SAM_0324.JPG
    101 KB · Weergaven: 9
  • SAM_0326.JPG
    SAM_0326.JPG
    119,6 KB · Weergaven: 7
Het vot van de laatste kilometer net op de foto....

Bijlagen

• SAM_0344.JPG
    SAM_0344.JPG
    87,9 KB · Weergaven: 12
Net voor de sintelbaan moeten we er af met de wagen...

Bijlagen

• SAM_0345.JPG
    SAM_0345.JPG
    80,4 KB · Weergaven: 6
Nog een mooi shrt met handtekeningen gekregen voor een geestelijk gehandicapt meisje wat ik ken en elke koers volgt...

Mooie foto,s joh,echt goed da shirt!!daar kunde mee thuis komen!!!daar kun je haar echt blij mee makentopjes

Nou Manuel,....en heb je ze daar ook nog wa kunnen leren zoals hier op het forum e.d.wa goeie tips:confused:je bent ne echte international!! en allrounder ;)

De winnaar en hectiek erna....

Bijlagen

• SAM_0365.JPG
    SAM_0365.JPG
    113,3 KB · Weergaven: 10
  • SAM_0361.JPG
    SAM_0361.JPG
    96,3 KB · Weergaven: 107
  • SAM_0368.JPG
    SAM_0368.JPG
    127,4 KB · Weergaven: 8
Mijn helden veel pech gehad en snel de bus in...Douchen en vandaag weer Brabandse Pijl!! Leukemans tweede :) !!

Bijlagen

• SAM_0255.JPG
    SAM_0255.JPG
    72,2 KB · Weergaven: 6
  • SAM_0384.JPG
    SAM_0384.JPG
    152 KB · Weergaven: 8
  • SAM_0383.JPG
    SAM_0383.JPG
    127,5 KB · Weergaven: 7
  • SAM_0254.JPG
    SAM_0254.JPG
    73 KB · Weergaven: 6
  • SAM_0386.JPG
    SAM_0386.JPG
    101,5 KB · Weergaven: 7
Leuk al die foto's. Jee wat zal dat een geweldige ervaring zijn geweest zeg.
Ik heb het tot nu toe alleen eens (ik was nog een jonge tiener toen denk ik) bij de ronde van Noord Holland mogen doen :o.
Kon je in alle hectiek van die dagen ook nog gewoon gesprekken aangaan, of is dat onmogelijk bij al hun voorbereidingen en drukte?

Maare als je je eens verveelt, kan je gewoon hier al die foto's blijven posten hoor, je hebt er genoeg :biggrin:!

Zullen er wielrenners zijn met aquaria :confused: Denk het vast niet toch, het zal hen aan tijd ontbreken vermoed ik?

Leuk al die foto's. Jee wat zal dat een geweldige ervaring zijn geweest zeg.
Ik heb het tot nu toe alleen eens (ik was nog een jonge tiener toen denk ik) bij de ronde van Noord Holland mogen doen :o.
Kon je in alle hectiek van die dagen ook nog gewoon gesprekken aangaan, of is dat onmogelijk bij al hun voorbereidingen en drukte?

Maare als je je eens verveelt, kan je gewoon hier al die foto's blijven posten hoor, je hebt er genoeg :biggrin:!

Zullen er wielrenners zijn met aquaria :confused: Denk het vast niet toch, het zal hen aan tijd ontbreken vermoed ik?
zulke fietsen hebben geen bagagedrager Marjan :p

Back
Bovenaan