U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
De werkelijke eerste verjaardag is over een weekje of 3. Ik zal dan voor een overzichtsfoto zorgen.GEFELICITEERD met de eerste jubileum dus!Een algemene foto hoort ook erbij
en misschien een nieuwe aanwinst
![]()
Ben zo in de ban van je koralen en die mooie pygo geweest dat ik eigenlijk kwijt ben wat je huidige visbestand isDe werkelijke eerste verjaardag is over een weekje of 3. Ik zal dan voor een overzichtsfoto zorgen.
Wat nieuwe aanwinsten qua koralen betreft, heb ik helaas niet genoeg plek meer. Ik wil de bestaande koralen mooi laten uitgroeien.
Als vis komt er nog wel een Chelmon rostratus bij. Deze schaf ik pas aan als ik terugkom van vakantie uit Griekenland, eind september.
Nu gewoon mooi genieten van het aquarium.
Ben zo in de ban van je koralen en die mooie pygo geweest dat ik eigenlijk kwijt ben wat je huidige visbestand isheb je daar een lijstje van?
Die pygo zwemt in de verkeerde bak. Er staat de K van Kees op, zie je dat?Alles gaat hier zijn gangetje. Weinig tot geen last van de warmte. De temperatuur van de bak blijft goed op orde.De temperatuur blijft net onder de 26 graden. Dankzij de airco in huis blijft de temperatuur prima.
Bekijk bijlage 670886

mooi visjeVanmiddag naar Coral & Fish in Breda gereden.
Had diepvries voer nodig en ben dit gezellig samen met mijn vrouw gaan halen.
Ik vind C&F een fijne zaak. Jammer dat het heen en terug bijna 230 km is.
Aangezien mijn aquarium gisteren " jarig" was, heb ik mijn aquarium getrakteerd op een mooie vis, een Chelmon rostratus.
Bekijk bijlage 671722
Ik heb de vis, na het overwennen, in een wenbak gezet in het aquarium.
De vis eet al goed, daar hebben ze bij C&F voor gezorgd en mij ook laten zien.
Om te leren eten is het wenbakje niet nodig, maar ik wil de vissen een paar dagen goed kunnen observeren en de andere vissen laten wennen aan de nieuwkomer.
Zeker na mijn ervaringen met de Zebrasoma xanthurum in mijn vorige bak. Deze reageerde toen heel agressief op de rostratus.
Ik heb de pincetvis gisteravond rond 22.15 uur al losgelaten in het aquarium.Vanmiddag naar Coral & Fish in Breda gereden.
Had diepvries voer nodig en ben dit gezellig samen met mijn vrouw gaan halen.
Ik vind C&F een fijne zaak. Jammer dat het heen en terug bijna 230 km is.
Aangezien mijn aquarium gisteren " jarig" was, heb ik mijn aquarium getrakteerd op een mooie vis, een Chelmon rostratus.
Bekijk bijlage 671722
Ik heb de vis, na het overwennen, in een wenbak gezet in het aquarium.
De vis eet al goed, daar hebben ze bij C&F voor gezorgd en mij ook laten zien.
Om te leren eten is het wenbakje niet nodig, maar ik wil de vissen een paar dagen goed kunnen observeren en de andere vissen laten wennen aan de nieuwkomer.
Zeker na mijn ervaringen met de Zebrasoma xanthurum in mijn vorige bak. Deze reageerde toen heel agressief op de rostratus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.