U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Ik stond vorige week op het punt om een reef doser te bestellen. Ik heb er geen vertrouwen meer in dus kijk voor iets anders.De site van reef factory is weer online.
Hoopvol
GHL en Tunze hebben een aantal erg goede producten die ook via apps of websites bestuurd kunnen worden. ATI heeft erg goede lampen. Aanvulling: ik had het uitstekende rijtje van René over het hoofd gezien.Ik heb een maand geleden nog de Reef Factory Level Keeper aangeschaft. Puur uit overweging om producten aan te schaffen van Europese producenten. Om die reden ook gekozen voor Sicce en Giezemann. Zijn er nog andere Europese fabrikanten die goede vergelijkbare producten produceert?
Laat je niet misleiden, merendeel van de merken, hierboven, zijn gefabriceerd in China.Europese producenten van producten vergelijkbaar aan ATO’s, Lampen en pompen?
Das best een lijst en ik ben er vast een aantal vergeten…
Tunze
Nyos
Deltec
D-D
ATI
Philips
GHL
Royal Exclusiv
Abyzz
Panta Rhei
Sander
Schego
Teco
No shit.Laat je niet misleiden, merendeel van de merken, hierboven, zijn gefabriceerd in China.
Tunze bijvoorbeeld een Duitse vlag op de verpakking, echter is dat pure marketing.
Het is terecht dat je aangeeft dat veel zo niet alle producten gedeeltelijk geproduceerd worden in China.Laat je niet misleiden, merendeel van de merken, hierboven, zijn gefabriceerd in China.
Tunze bijvoorbeeld een Duitse vlag op de verpakking, echter is dat pure marketing.
denk dat je eens moet kijken naar dit filmpjeLaat je niet misleiden, merendeel van de merken, hierboven, zijn gefabriceerd in China.
denk dat je eens moet kijken naar dit filmpje
ga niet zeggen dat alles in eigen huis word gemaakt maar tunze is toch een bedrijf dat veel zelf doet hoor.
Ik ben helemaal niet technisch. Ik kan best goed met mijn computers overweg, zolang het niet te lastig wordt. Het probleem met deze apparaten begint met het opzetten van een 2.4 Ghz verbinding. Heb hier twee 3-D printers draaien, verschillende camera´s, allemaal op 2.4 Ghz. Gisteren de DD H2Ocean P4 doseerpomp binnen gekregen. Binnen 10 minuutjes had ik ´m aan de gang. Gecallibreerd en nu aan het testen met osmosewater. Tot nu toe ziet het er goed uit.Precies. Heb al meerdere keren vrienden moeten vragen om voor mij te installeren. Kwam er gewoon niet uit. Elektrotechnisch MBO opgeleid.

Bijvoorbeeld zo een 2,4 GHz opzetten heb ik geen kaas van gegeten dus had ik daar hulp bij nodig. Als je die eenmaal hebt geen probleem. Van het weekend een nieuwe smartwatch gekocht (Suunto Ocean, tevens duikcomputer) en bij installeren duurde en duurde maar tot ik me realiseerde dat ik mijn wifi even moest over zetten van 5 naar 2,4GHz. Ging toen van een leien dakje.Ik ben helemaal niet technisch. Ik kan best goed met mijn computers overweg, zolang het niet te lastig wordt. Het probleem met deze apparaten begint met het opzetten van een 2.4 Ghz verbinding. Heb hier twee 3-D printers draaien, verschillende camera´s, allemaal op 2.4 Ghz. Gisteren de DD H2Ocean P4 doseerpomp binnen gekregen. Binnen 10 minuutjes had ik ´m aan de gang. Gecallibreerd en nu aan het testen met osmosewater. Tot nu toe ziet het er goed uit.
Bekijk bijlage 653299
Ik dus ook. De helpdesk van mijn internetprovider heeft mij daarbij geholpen. Eenmaal goed ingesteld werkt het super.dus had ik daar hulp bij nodig.
Die hebben wij dus ook even gehad was bij ons niet aan de praat te krijgen.Ik ben helemaal niet technisch. Ik kan best goed met mijn computers overweg, zolang het niet te lastig wordt. Het probleem met deze apparaten begint met het opzetten van een 2.4 Ghz verbinding. Heb hier twee 3-D printers draaien, verschillende camera´s, allemaal op 2.4 Ghz. Gisteren de DD H2Ocean P4 doseerpomp binnen gekregen. Binnen 10 minuutjes had ik ´m aan de gang. Gecallibreerd en nu aan het testen met osmosewater. Tot nu toe ziet het er goed uit.
Bekijk bijlage 653299
Ook met Wifi?B merk ( jebao )
Ja ook met wifi net zoals onze Jebao opvoer en stromings pompen.Ook met Wifi?
Inderdaad goed spul voor zijn geld. Mijn opvoerpomp is ook van Jebao, 8000 l/u.Ja ook met wifi net zoals onze Jebao opvoer en stromings pompen.
Tot nu toe zeer tevreden met de producten van deze firma.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.