U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
pitvisje in een nano zou ik niet doen, zelfs niet als hij diepvriesvoer eet...In mijn 60 liter een jack in the box, gramma en een pitvisje. De Nemo is er uit die had een leder als huis en jaagde de rest van de vissen op. Ze zijn inderdaad erg teretoriaal en in een 60 liter bakje is dat al snel het gehele bakje.
Gaat hier al dik 2 jaar prima. Zat leven in en om de stenen waar hij van kan genieten. En hij eet inderdaad ook gewoon met de pot mee.Dan neem ik aan dat je Pitvisje diepvriesvoer aanneemt? Normaal gesproken is 60 liter veel te klein voor een Pitvis omdat deze eet wat er in het aquarium te vinden is (copepods e.d.).
Dan heb je een hele grote uitzondering. Beter om het niet te doen.Gaat hier al dik 2 jaar prima. Zat leven in en om de stenen waar hij van kan genieten. En hij eet inderdaad ook gewoon met de pot mee.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.