Tanne
Tanne
Dank je wel, ik doe m'n best en beleef er plezier aanPrachtige foto's weer!![]()
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Dank je wel, ik doe m'n best en beleef er plezier aanPrachtige foto's weer!![]()
Nee. Jaren geleden wel gedaan. Uiteindelijk wordt dat gepakt, maar ik merkte destijds duidelijk dat als ik een weekje oesters door mossels verving, dat de gezondheid van de larvatus achteruit ging. Uiteindelijk wil ik hem op diepvries-oesters hebben. Ik heb geen haast. Dit is beslist een vis met een heel dikke bewerkelijke gebruiksaanwijzing.Hoi Tanne, uit nieuwsgierigheid. Heb je inmiiddels ook geprobeerd of de Larvatus ook verse mossels eet?
Je mag ook zo trots zijn als een oude aap met een tros bananen
Haha, mooi vergelijkJe mag ook zo trots zijn als een oude aap met een tros bananen![]()
Dank je wel. Met zo'n vis ook niet heel moeilijkPrachtige foto's weer Tanne.
Gr. Wim
Heeeel long time Hill! Leuk hier weer wat van je te horen. Draait het bij jou alweer? Ik meen me te herinneren dat je van plan was een nieuwe bak neer te zetten, draaiend op dsr?Long time no seen, maar blijft er TOP uit zien Tanne![]()
Nee, is er nooit van gekomen tot op heden maar zoals je weet blijft het kriebelen. Van tijd tot tijd blijf ik het hier wel volgen en ik speel weer met ideeën dus wellicht op korte termijn maar weer eens serieus aanpakkenHeeeel long time Hill! Leuk hier weer wat van je te horen. Draait het bij jou alweer? Ik meen me te herinneren dat je van plan was een nieuwe bak neer te zetten, draaiend op dsr?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.