U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Heb zelf een doopvont uit de rode zee hier gehad samen met een pincetvis , hij keek er niet naar omDank Tanne voor je reactie. Dan gaan we toch misschien een poging wagen. De mijne blijft eigenlijk van alle koralen af behalve micromussa’s.
Niks spannendswat voor techniek gebruik je voor het schoolbakje ziet er nml leuk uit ook interessant tussen alle techniek van tegenwoordig
Lijkt me inderdaad ook geen probleem, maar een zieke doopvontschelp of een geopende mossel of oester is natuurlijk fantastisch voer.Heb zelf een doopvont uit de rode zee hier gehad samen met een pincetvis , hij keek er niet naar om
Wel een overloop vol met glasanemonen waarvan er af en toe jonkies in de bak terecht komen en deze worden direct van kant gemaakt door de pincet.
Ik denk dus dat mossels e.d niet op het normale menu van een pincet staan.
Een aantal weken verder met dit bakje en super tevreden met de reef flare pro s. Foto's zeggen wel genoeg:Hi Maikel,
Helaas kan ik het .json-bestand niet delen. Ik heb dus twee RF Pro model large. Hieronder een screenshot van waar ik nu mee draai.
Ik ben erg benieuwd hoe jij de lamp vindt als je hem hebt
Bekijk bijlage 629247
Dat ziet er zeker goed uit! Op hoeveel % draaien ze bij jou maximaal?Een aantal weken verder met dit bakje en super tevreden met de reef flare pro s. Foto's zeggen wel genoeg:
75% ongeveer 25cm a 30cm boven wateroppervlakte. Er is 1 lamp gemonteerd op een oppervlakte van 70cm×55cm.Dat ziet er zeker goed uit! Op hoeveel % draaien ze bij jou maximaal?
Ik wordt hier ook blij van en de vissen ook!!!
Dank je voor het compliment. Ik doe m'n bestPrachtig. Jaloersmakend!
De vissen eten beter dan ik... Dagelijks zalm, zeebaars, oester, nori, garnaal en dan nog het 'gewone' visvoer. Allemaal mooi gevuldIk wordt hier ook blij van en de vissen ook!!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.