U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Ik weet de water waardes niet die heb ik niet mee gekregen van die zaak. Maar hun zeiden dat ik er koraal en vissen in kon stoppen.Hi scot, als je waarden zo goed zijn kun je ze dan ook even vermelden? Ik denk niet dat er veel zijn hier op het forum met een glazenbol. Ziet eruit als ster poliep, een sterk koraal maar best picky met de water waarden. Mijn glazenbol zegt iets over te weinig nitraat of fosfaat.
Oké bedankt. Dus nog langer wachten met meer koraal toevoegenNa 4 weken opstart koraal ed er in is best wel pittig snel , en dan denk ik ook niet dat je bak al stabiel met goede waardes draait
Dat is een goed plan , zorg dat alles mooi stabiel blijft en rustig de boel aankijken.Oké bedankt. Dus nog langer wachten met meer koraal toevoegen
Oké top bedanktDat is een goed plan , zorg dat alles mooi stabiel blijft en rustig de boel aankijken.
Ook heb je zelf iets van test setjes?
Want deze ga je echt wel nodig hebben.
Nog niet maar dan ga ik doe halen bedankt voor de tipOok heb je zelf iets van test setjes?
Want deze ga je echt wel nodig hebben.
Ok bedankt. Wat zijn dan de waterwaardes die ik het best kan kopen voor test setjes?Dit inderdaad. En een hoop geduld hebben. Veel winkels zeggen al snel dat er makkelijk vis en koraal bij kan.
Probeer een paar weken een schema met de belangrijkste waardes bij te houden en dan kun je zelf zien of het allemaal stabiel is.
Oké dankjewel ga ik daar eens goed kijkenFf gezocht voor je op “welke test kopen”…
Et voila, niet geheel onverwacht ben je niet de eerste:
Test kit
Hallo ik heb een vraagje, ik wil mijn aquarium gaan vullen maar weet iemand goedkope test kit met de benodigdheden die je nodig hebt voor de start? Alvast bedankt!www.zeewaterforum.info
Oké bedankt voor de tip. Nee nog niet dat ik heb gehoord.De aanschaf van deel 1 van de boeken van Tanne Hoff in jouw fase van de hobby is een zeer belangrijke aanvulling.
"Praktische handleiding voor het zeeaquarium 1: Basis, opzet, verzorging, probleemoplossing"
Woont er ook niet toevallig een zeeaquariaan bij jou in de buurt om daar dan te gaan kijken en kletsen?
Als je jouw profiel gegevens van het forum aanvult, kunnen anderen oa zien waar je woont / welke regio.Nee nog niet dat ik heb gehoord
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.