Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Reef at sea

Mooi shot, de bovenste regionen zijn al goed bevolkt ;) (y) .

Die montipora's zijn KH slurpers, ze gaan ontzettend hard. Ik heb er hier al een deel uitgehaald voor iets trager groeiende SPS.

Mooi shot, de bovenste regionen zijn al goed bevolkt ;) (y) .

Die montipora's zijn KH slurpers, ze gaan ontzettend hard. Ik heb er hier al een deel uitgehaald voor iets trager groeiende SPS.
Voorlopig mogen ze nog even doorgroeien tot mooie kolonies.
Dan maar wat vaker doseren 😉👍

Prachtig mooi koraaltje 😍👍. Maar idd met zo een naam moet het ultra wel wat meer laten poppen he.
Extra blauw dan een filtertje en dan zijn we er wel bijna 😂🤣

Heb je ze vastgeschroefd of vastgelijmd? Als het vastgelijmd is welke lijm heb je gebruikt? (ik ben misschien van plan dat ook te doen maar ben telkens bang dat áls het valt het meteen in het water zou kunnen vallen).

PS: Die deuren lijken zo groot op de foto 😅

Heb je ze vastgeschroefd of vastgelijmd? Als het vastgelijmd is welke lijm heb je gebruikt? (ik ben misschien van plan dat ook te doen maar ben telkens bang dat áls het valt het meteen in het water zou kunnen vallen).

PS: Die deuren lijken zo groot op de foto 😅
Foto is gemaakt met panorama-zoom dus dan lijkt alles groot. Anders paste het niet lekker op 1 foto.

Ik heb na een tip hier (nou weet ik niet meer wie..🙈) klitteband gebruikt. Plakt als een malle aan de deur en controller, maar je hebt ze ook zo weer los mocht er wat aangepast moeten worden.

Back
Bovenaan