Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Kitwerk met lucht - Nick's aquaria

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier ben ik idd volkome mee eens voor het prijsverschil zou ik het ook niet doen.

En voor showbak zou ik ook zeker niet bij nick gaan zelfs niet gratis.

Ik las in een eerdere reactie van @Sweetlake dat hij bij van wolferen zelfs goedkoper uit was voor dezelfde bak die hij na een fiasco bij nick alsnog daar heeft laten maken , dus waarschijnlijk is Nick zelfs duurder dan andere bouwers

Laatst bewerkt:
Ik las in een eerdere reactie van @Sweetlake dat hij bij van wolferen zelfs goedkoper uit was voor dezelfde bak die hij na een fiasco bij nick alsnog daar heeft laten maken , dus waarschijnlijk is Nick zelfs duurder dan andere bouwers
Als je als bedrijf natuurlijk een hoop verkoopt zal de prijs ook ongetwijfeld naar beneden kunnen.
Een prijs op een offerte is naar mijn idee ook gewoon maar een vraagprijs.
Toen ik mijn bak liet maken heb ik ook diverse offertes opgevraagd maar wist toen wel dat mijn bak een sieraad in de huiskamer moest worden dus de afwerking moest perfect zijn.

met deze gedachte kwam ik dan automatisch uit bij de bouwers die al langer meegaan in deze wereld. Daar had ik dan ook het meeste vertrouwen in.
Uiteindelijk was het de bedoeling om de bak te laten bouwen bij van wolferen deze was ook goedkoper dan aqualife.
Enkel toen ik daar aan tafel zat waren er toch wel wat dingetjes wat mij niet aanstond en niet anders gemaakt kon worden.
Uiteindelijk naar aqualife gegaan en daar kon het wel wat ik wou.
De prijs op de offerte kon eenmaal toen ik daar aan tafel zat ook nog wat naar beneden.( prijs offerte vraagprijs ).

uiteindelijk scheelde het dus niet heel veel met van wolferen.

Tips voor aanschaf nieuw aquarium ....

Zet alles op papier voor een goede prijsindicatie. ( om extra kosten te voorkomen )

maak een afspraak bij het bedrijf om alles door te nemen en om gemaakt werk te kunnen bekijken (showroom)

besloten om met dat bedrijf in zee te gaan? Vraag om een goede prijs.
Er kan altijd wat vanaf helemaal als je laat bezorgen / installeren en of randapparatuur mee besteld.

Nick maakt vorderingen met de kwaliteit als ik de foto’s op marktplaats zie……
of zijn die ook weer GEJAT?

De andere twee vindt google geen matches voor. Echter die reverse image search van google is absoluut niet feilloos, dus geen matches betekend niet dat ze niet bestaan.

Die grote bak herkende ik al maar wist alleen niet meer van waar.
Maar dat was dus diamantaquarien uit Duitsland.
Waarom zou je dat nou doen ??

als je trots bent op je eigen werk (wat wel zou moeten) plaats je daar toch foto’s van??
Foto’s van wanneer de bouw klaar is en dan wanneer deze ingericht staat bij de klant.
Waarom sla je toch steeds zo de plank mis?

Pffff dus weer gejat. In dit geval van een Duitse bouwer. Stopt deze list en bedrog nou nooit?!!

Ik ben er nog steeds helemaal klaar mee. Al kreeg ik 10 gratis bakken. Ik zou niets maar dan ook niets met die Nick te maken willen hebben…

Om te beginnen zijn alle teksten op beide sites volledig door mijzelf geschreven, dat ik enkele fotos heb gebruikt klopt maar deze zijn/worden in de komende weken vervangen voor echte fotos (deze fotos moet ik eerst maken vandaar) Ik snap dat dit niet zo netjes is en wil excuses aabieden aan het forumlid wiens foto ik heb gebruikt. ten tweede wil ik nog opmerken dat er hooguit 15 a 20 mensen zijn met wie ik er helaas niet goed ben uitgekomen (en dit op in totaal enkele honderden aquaria) dit is uiteraard nog steeds teveel en ik doe er ook alles aan om dit aantal verder te verminderen maar ik vind dat dit toch wel iets meevalt met wat op het forum geschetst wordt. Met alle gedupeerden is inmiddels een oplossing gevonden of aangeboden of in 1 geval is de zaak conform een vonnis afgedaan. Ik wil nogmaals excuses aanbieden aan de personen welke allemaal een bericht van mij hebben ontvangen en ik wil ook graag excuses aanbieden aan de beheerder tegen wie ik in een opwelling een dreigende opmerking heb gemaakt. Het aquarium welke ik aan wil bieden is op maat gemaakt en dus geen bak welke om de een of andere reden nog over is, de reden dat ik dit aanbied is om te laten zien dat mijn aquaria wel degelijk van goede kwaliteit zijn. Verder blijft het aanbod om eens bij mij te komen kijken uiteraard staan.
😂😂 maar 15a20 mensen zegt ie dan dat zijn er al 15a20 teveel

Ik betwijfel dat het ooit gaat verranderen. Als je nu al van in het beging met een nieuwe zaak de mensen al gaat voorliegen met foto's van andermans werk.

Wat ik persoonlijk denk is dat hij nog nooit bakken heeft gebouwd groter dan 1,5m.
En de bakken groter dan 1m zijn dan hoogstwaarschijnlijk die 15 a 20 gedupeerde waar er klachten van zijn.
De rest van kleindere nano en cubes zonder meubel zal mss juist lukken zonder klachten te krijgen van de klant.

Zijn rolletjes met eigen foto’s liggen nog in het laboratorium om ontwikkeld en afgedrukt te worden…….
Zijn helemaal geen fotos joh. Hij heeft denk ik 25 bakken gemaakt waarvan 20 een klacht hadden (zo slecht dat er geen foto van is) en de overige 5 kennissen waren.

Je hebt gezegd dat ze vervangen worden van op je website.
Maar dit is je website niet je zit nog steeds te adverteren en te verkopen op marktplaats met fotos niet van jouw.
We gaan gewoon alle bedrijven van wie de originele foto’s zijn informeren dat er in NL een oplichter woont die hun fotos jat om er zelf beter van te worden. Kijken hoe ze dat vinden. Genoeg voorbeelden al. Die zullen dit niet leuk vinden denk ik zo..

welke bakken zal hij op vivarium gaan neerzetten ? Of laat hij ze ergens op maat maken om ze dan te tonen?

Inderdaad gejat

Nick:
Bekijk bijlage 566629

Originele aanbieder
Bekijk bijlage 566630

En nog een gevonden.
Op website en MP gebruikt, ook hier werd met spiegelen gespeeld.

Best leuk detective spelletje zo 🧐🙂

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan