Ik las in een eerdere reactie van
@Sweetlake dat hij bij van wolferen zelfs goedkoper uit was voor dezelfde bak die hij na een fiasco bij nick alsnog daar heeft laten maken , dus waarschijnlijk is Nick zelfs duurder dan andere bouwers
Als je als bedrijf natuurlijk een hoop verkoopt zal de prijs ook ongetwijfeld naar beneden kunnen.
Een prijs op een offerte is naar mijn idee ook gewoon maar een vraagprijs.
Toen ik mijn bak liet maken heb ik ook diverse offertes opgevraagd maar wist toen wel dat mijn bak een sieraad in de huiskamer moest worden dus de afwerking moest perfect zijn.
met deze gedachte kwam ik dan automatisch uit bij de bouwers die al langer meegaan in deze wereld. Daar had ik dan ook het meeste vertrouwen in.
Uiteindelijk was het de bedoeling om de bak te laten bouwen bij van wolferen deze was ook goedkoper dan aqualife.
Enkel toen ik daar aan tafel zat waren er toch wel wat dingetjes wat mij niet aanstond en niet anders gemaakt kon worden.
Uiteindelijk naar aqualife gegaan en daar kon het wel wat ik wou.
De prijs op de offerte kon eenmaal toen ik daar aan tafel zat ook nog wat naar beneden.( prijs offerte vraagprijs ).
uiteindelijk scheelde het dus niet heel veel met van wolferen.
Tips voor aanschaf nieuw aquarium ....
Zet alles op papier voor een goede prijsindicatie. ( om extra kosten te voorkomen )
maak een afspraak bij het bedrijf om alles door te nemen en om gemaakt werk te kunnen bekijken (showroom)
besloten om met dat bedrijf in zee te gaan? Vraag om een goede prijs.
Er kan altijd wat vanaf helemaal als je laat bezorgen / installeren en of randapparatuur mee besteld.