GlennF
Senior Forumlid
Hier idem dito, dat maakt het nou juist zo leukHet blijft me iedere keer weer verbazen die gekke natuur. Fantastisch om te zien!
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Hier idem dito, dat maakt het nou juist zo leukHet blijft me iedere keer weer verbazen die gekke natuur. Fantastisch om te zien!
Di zijn zeker een stel vissen die in jouw bak thuis horen glenWe zijn een week verder met de Tuka's
Ze zijn kieskeurige eters en nog erg mager.
Vanmorgen zeven geteld (ik mis er 2)
Ik ben hoopvol
Met de Dispars gaat het uitstekend. Deze zijn nu 5 weken (18 september) geintroduceerd.
Ze zijn supervet en eten zeer enthousiast.
1-2 exemplaren lijken zich steeds afzijdig te houden (schuilen)
Ik ben superblij met de dispars
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We gaan het gewoon proberen.Di zijn zeker een stel vissen die in jouw bak thuis horen glen
Ik was er een keer aan toe. Het mooie van deze hobby is je hebt oneindige variatie en diepgang. Elke variatie is weer een hele nieuwe uitdaging.Mooi bij dat rif een grote school anthiassen![]()
Yep eet alles wat je maar voertzie ik daar nou een oxy tussen zwemmen? eet ie met de pot mee?
Dank je.Prachtig ziet er erg goed uit draait dit alleen op een powerfilter .
Haha en ik blijft die korraaltjes aan de kabeltjes geniaal vinden.
Gr Henk
Scape is ooit gemaakt met portland cement.Mooie scape zo met die hoogteverschillen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.