Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Glenn's Aquaria Verzameling

Weldra zijn ook die stekjes weer grote kolonies.
a42f783668f571b45853a967470237a5.jpg
7d736b95ef3649b86d737d2a2bf87a95.jpg
0b7f1dbbf66aae53bec81b78229c8ca1.jpg
9155e4411290f032dc67c1205e0416ff.jpg
7baf2e944bd49386dbec8bc588cebb41.jpg
4afbbe249eb32d5c456c68bac78fa338.jpg

Prachtig om te zien proficiat glenn.
Hej klopt het dat ik u geen privé bericht kan sturen ?
Groetjes henk
Dank je . Ik mag helemaal niet klagen.
Ik zit op bijna elk platform reefers te inspireren en bij te staan, maar dan wel in het openbaar. Gewoon omdat prive bericht en 1:1 gespreken niet te doen is. Ik krijg dan dezelfde vragen 10x per dag binnen.

Dank je . Ik mag helemaal niet klagen.
Ik zit op bijna elk platform reefers te inspireren en bij te staan, maar dan wel in het openbaar. Gewoon omdat prive bericht en 1:1 gespreken niet te doen is. Ik krijg dan dezelfde vragen 10x per dag binnen.
Wat ik eigenlijk dus privé wou vragen of ik binnenkort als jij weer gaat snoeien eventueel wat stekken zou kunnen overnemen

Wat ik eigenlijk dus privé wou vragen of ik binnenkort als jij weer gaat snoeien eventueel wat stekken zou kunnen overnemen
Ook die vraag kon ik een paar keer per dag beantwoorden.😝😝😝

Gezien de veelheid aan koraal die ik hier heb groeien is het voor mij ondoenlijk al de mensen aan huis te ontvangen. Dit gaat ten kosten van mijn privacy en die van mijn gezin, maar op den duur ook van het plezier in mijn hobby.
Hoe vaak zie je niet dat men de vloer plat loopt bij stekkentrekkers? Wanneer de ega je met boze ogen aankijkt als de hele avond naar de knoppen gaat door de aan en afloop van "clienten"🙄. Wordt je ook niet vrolijk van.
Dat probeer ik te vermijden.

Ik heb ervoor gekozen mijn overschot aan koraal via de winkeliers aan te beiden. Zo steun ik ook de onmisbare schakel in onze hobby, de winkeliers, die samen met de hobbyisten ervoor zorgen dat de hobby blijft voortbestaan.
Daarmee lever ik ook een kleine bijdrage aan het ecologisch verantwoordelijker maken van onze hobby.20200730_083935.jpg

Laatst bewerkt:
Dat is inmiddels al wat weken geleden toch?
van de week weer een zending afgeleverd

Van de week nog wat ruimte vrijgemaakt in de frag700reef . 2,5meter stekplezier🤨🙄🤔

Raad eens waar ze heen gegaan zijn😝
20200921_035355.jpg

Laatst bewerkt:
Koralen groeien als een gek en consumeren alle voedingsstoffen. De dagelijkse dosering van voedingsstoffen was niet voldoende en het verhogen van de dosering zonder de CUC te versterken zou algengroei veroorzaken. Dus vandaag heb ik wat Dispars geïntroduceerd, een oximonacanthus longistris en een chelmon rostratus.

De dispars zijn leuk en ook een reden om meer te voeren [emoji23]
De longistris is alleen voor de lol en de uitdaging
De chemon is handig om wat aptasia weg te pikken.

Dus we zijn weer blij en geinspireerd

What happens if you throw a supposedly dead goniopora in the garden and let it stand all summer in all weathers, then reuse the "stone" as "elevation" for another coral? Would it come back to life ???

Wat gebeurt er als je een dood gewaande goniopora in de tuin gooit en de hele zomer in weer en wind laat staan, daarna het "steen" weer hergebruik als "statief" voor een ander koraal?
Zou het toch weer tot leven komen???

495312f5108183ee10bb899161ed8221.jpg

Het blijft me iedere keer weer verbazen die gekke natuur 😂. Fantastisch om te zien!

Back
Bovenaan