U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
De bak ziet er goed uit!Zie er goed uit zeg. Leuk ook hoe je die vids maakt. Hoe hou je die ruiten zo schoon (hoeken)? Moet je daar veel voor doen? Misschien doe ik te weinig![]()
WAUW echt! ik vind hem erg mooi worden maatje, moet echt snel eens op leer komen bij je, betreffende filmpjes zo maken Chapeau!
Zie er goed uit zeg. Leuk ook hoe je die vids maakt. Hoe hou je die ruiten zo schoon (hoeken)? Moet je daar veel voor doen? Misschien doe ik te weinig![]()
De bak ziet er goed uit!
De flap krijg je ook wel onder controle.
Verstuurd vanaf mijn G8141 met Tapatalk
Ik denk dat het ook met de tijd van het jaar te maken heeft (daglicht) . Vorig jaar had ik rond deze tijd had ik ook wat last van flap en nu ook weer een beetje.Dankjewel maat, ja dat ben ik je wel schuldig na al je adviezen...ik kom binnenkort langs dan laat ik het zien!
Dankjewel, de ruiten maak ik om de dag schoon met de tunze care magnet long, zit een mesje op, dit werkt uitstekend!
Dankjewel Robert, ja ik geloof ook wel dat het goed gaat komen. Zou toch wel graag de reden willen weten, op dit moment verdenk ik de temperatuur, sinds ik deze naar de 24,5 heb gebracht komt het nergens terug....

Ik zag net t filmpje van een weekje geleden, leuk hoor.
er zit ook een erg mooie timelapse in, hoeveel tijd beslaat deze in real life?
Week 25
Vandaag stromingspomp 1 schoongemaakt en voor het eerst mijn fan van de hydra's schoongemaakt. Werd hier op geattendeerd door een mede-reefer. Bleek hard nodig, zat vol met stof!
Pomp 1:
Bekijk bijlage 484895
Pomp 2:
Bekijk bijlage 484894
Ook erg blij met mijn goniopora, tot nu toe doet hij het erg goed. Lees wel veel over dat ze tussen de 6 & 12 maanden dood gaan, ben erg benieuwd wat jullie ervaringen zijn.
Bekijk bijlage 484896

Ziet er goed uit allemaal. Maar wat mag je verwachten met dergelijke goede waterwaardes.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.