W.vreeswijk
Senior Forumlid
Staat er goed bij man.
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Heel mooi Adrikeep it on.
Staat er goed bij man.
Mooie stukken adri topjes
Groet frank
Heel mooi![]()
Jammer dat het een kleine foto update is, en grote was niet geweest zeker van zulke plaatjes topjes
Hey Adrie. Dat ziet er gelikt uit man gr jaap
Ik zie toevallig dat je vandaag jarig bent!Gefeliciteerd en van harte beste wensen!hallooooo
groeten, Lara
Nogmaals gefeliciteerd ouwe brombeer😂😂😂
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Vervelend dat dit je overkomt, balen.Het leven van een aquariaan gaat niet altijd over rozen. Waar ik eergisteravond nog getuige was van de geboorte van een groep baby kaudernis werd ik er vannacht ineens weer van bewust dat leven en dood zijn gescheiden door een flinterdunne lijn. Twee maanden geleden een pincetvis (Rostratum) in de bak geïntroduceerd. Na een dag opgejaagd te zijn door de Veliferum werd het vredesakkoord snel getekend en zwom hij gemoedelijk op met alle doktersvissen. De gele doktersvis heeft geen moment naar de pincetvis omgekeken. Waar de pincetvis de eerste paar dagen nog wat schuw was kroop deze al snel uit zijn/haar schulp. De bak werd ontdaan van een behoorlijk aantal witte viltkokerwormen maar ook de glasanemonen werden de oorlog verklaard. Was de hele dag lekker bezig met het af struinen van het rif en was ook van vervangend levend voer niet vies. Ook de massticks was zeer welkom op het menu. Helaas vond ik hem/haar vannacht ineens tegen de Jebao Crossflow geplakt. Er zat nog leven in maar helaas vond ik hem/haar nog geen drie kwartier later terug tussen de koralen, dood. De ogen er al uit gegeten, bizar hoe snel dit kan gaan. RIP
Groet,
Adri
Mooi speelgoed, helaas geen geld voor hier.Weer een uitbreiding op mijn Apex computer. Dit keer 2 Vortech MP40 QD stromingspompen inclusief een WXM module zodat alles draadloos vanaf de Apex geregeld kan worden. Lang getwijfeld tussen de Apex Wavs pompen en deze. Uiteindelijk voor deze gekozen omdat dit een stuk makkelijker schoonmaken is. De pompen staan Anti-Sync, dat wil zeggen ze draaien hetzelfde programma maar als de ene hard draait, draait de andere zacht en viceversa. Ook wordt er gedurende een paar uur per nacht een Nutrient mode gedraait. Ze gaan dan eerst is een hele snelle pulse mode om vuil van bodem en rif los te blazen en vervolgens op volle kracht om dit richting overloop te dirigeren.
Groet,
Adri![]()
![]()
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Dat is wel erg cool 😀Weer een uitbreiding op mijn Apex computer. Dit keer 2 Vortech MP40 QD stromingspompen inclusief een WXM module zodat alles draadloos vanaf de Apex geregeld kan worden. Lang getwijfeld tussen de Apex Wavs pompen en deze. Uiteindelijk voor deze gekozen omdat dit een stuk makkelijker schoonmaken is. De pompen staan Anti-Sync, dat wil zeggen ze draaien hetzelfde programma maar als de ene hard draait, draait de andere zacht en viceversa. Ook wordt er gedurende een paar uur per nacht een Nutrient mode gedraait. Ze gaan dan eerst is een hele snelle pulse mode om vuil van bodem en rif los te blazen en vervolgens op volle kracht om dit richting overloop te dirigeren.
Groet,
Adri![]()
![]()
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.