basonder14
Senior Forumlid
Zo'n rode lobo blijft echt super gaaf!!! De rest ook hoor maar dat rood springt der echt uit voor me!!!
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Prachtig martin.
Groetjes wesley[/QUOTE
Dank je Wesley!
De witborst blijft mij ook inspireren!! Mooi Martin!
Het is ook een prachtige vis om in de bak te hebben Barry.
Heel mooi die witborst. En mooie koralen ook. top
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Dennis die zou bij jou in de bak ook mooi rond kunnen zwemmen.
Mooi Martin, een vraag deze is dit een lobo of trachy, staat nog in op de foto zo te zien.
gr. Marcel
![]()
Het is een trachy Marcel,de foto is s`morgens genomen en het koraal staat nog in zoals je ziet!!
Zo'n rode lobo blijft echt super gaaf!!! De rest ook hoor maar dat rood springt der echt uit voor me!!!
Bas ik heb meerdere lobo`s gehad,maar rood vind ik zelf ook heel mooi.
Grt,
Martin.
Dat is een flinke bol acan zeg, mooi hoor.
Bjorn ik heb het als klein stukje meegenomen bij de Jong Marinelife en toen telde ik 16 poliepen. Door de jaren heen heeft het koraal nu meer dan 135 poliepen en er komen er nog steeds wat bij!!
Grt,
Martin.
Daar komen er heel wat bij martin.
Wat een bol word het alweer man.
Groetjes wesley
Prachtig Martin , gr jaap
Sjiek Martin, fijne dagen!!
Mooi Martin.
Groei zit er lekker in. Fijne dagen
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Ha Martin,
Nou die is best gegroeid in een jaar tijd geef je ze hormonen of zo nee geintje
Fijne feestdagen Martin
m.v.g. ferdi
Heey Martin.
Die is ook flink groter geworden in een jaar tijd,maar wat groeit er nou niet bij jou? Ik voeg bij mij nog steeds de hoeveelheid van het middel wat je mij hebt meegegeven toe aan bak.
Ik heb het idee dat de koralen er goed op reageren,met name de kleuren worden toch wat feller vind ik zelf.
Als het jou past kom ik tussen oud en nieuw nog even langs,want ik ben nog wat nodig. Ik wens jullie ook fijne dagen!
Mvg,
Jarno.
Beste wensen nog Martin , Ja lampen is een belangrijke zaak maar ook je bodem , helaas doe ik de bodem nooit mag wel eens gebeuren. Gr jaap
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.