Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Het aquarium van Martin V

Dat is een mooi stuk, Martin.

Daar ga je weer lang plezier van hebben voordat hij weer zo groot is gegroeid als die andere lobo.g

groet
Adri

Dat hoop ik ook Adri,dan zijn we jaren verder!!

Mooi stuk Martin! Dat is zeker geen mis koop!

Ik was meteen verkocht Maikel!!

Wat een beauty zeg!!! Fijn dat je andere pronkstuk een goed tehuis heeft gevonden. Man man man wat was dat een ding.

Hij heeft nu echt de ruimte Ger,vele malen beter als bij mij.Ik ga weer klein beginnen!!

Mooi stuk Martin. [emoji106] [emoji106]
Dat deze maar weer net zo groot mag worden

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Dank je Dennis,17 jaar is lang en of dat nog gaat lukken?

Oef dat is een mooi punt gaaf stukje. Laat maar groeien zou ik zeggen topjes

Ik blijf mijn best doen Erik!!

Echt een aanwinst Martin! Prachtig!

Er is nog meer ruimte in je bak hé:p:p

Vandaag heb ik hem op een steen gemonteerd en dat is goed gelukt Mark.binnenkort maar eens kijken bij Tropical-Live-Import voor nog iets moois!!

Grt,

Martin.

Ziet er top uit Martin! Mooie aanwinsten!
Jammer dat ik je ben misgelopen tijdens de beurs!
Ps. Je inbox zit vol.

Groetjes Youri

Sent from my HTC One using Tapatalk

Ziet er top uit Martin! Mooie aanwinsten!
Jammer dat ik je ben misgelopen tijdens de beurs!
Ps. Je inbox zit vol.

Groetjes Youri

Sent from my HTC One using Tapatalk

Dank je Youri voor de complimenten,

Als je naar een beurs gaat Youri moet je van te voren afspreken met elkaar hoe laat en waar je elkaar ontmoet. Je ziet we hobbyisten maar je weet niet wie ze zijn!!

De inbox is leeg gemaakt!!

Grt,

Martin.

Prachtige aanwinst Martin 👍 !!

Ey Martin,

is een tijd geleden dat ik in je dagboek kijk....... Is te lang geleden je bak staat er prachtig bij en zeker een pracht stuk je nieuwste aan winst!

Gr. Jeroen

Prachtige aanwinst Martin 👍 !!

Dank je wel Manuel,

Ben wel heel benieuwd hoe het nu bij jou gaat,en een paar foto`s zijn natuurlijk welkom !!

Ey Martin,

is een tijd geleden dat ik in je dagboek kijk....... Is te lang geleden je bak staat er prachtig bij en zeker een pracht stuk je nieuwste aan winst!

Gr. Jeroen

Bedankt voor het compliment Jeroen,leuk dat je nog weer even heb gekeken in mijn dagboek !!

Het was weer ff gezellig Martin,maar wat een pracht stuk heb je er weer bij :cool:

Mvg,

Jarno.

Jarno.... dit soort mooie stukken kom je niet vaak tegen,de hele dag op pat geweest en pas laat in de middag toen kwam ik deze tegen.Ik wouw ook niet met lege handen naar huis gaan!!

Grt,

Martin.

Vandaag met Martin mee geweest naar Thomas Lage (wat een geweldige mooie zaak in koralen en vissen) mooi om dit een keer mee te mogen maken.
Ook zijn we nog bij een paar vrienden van Martin langs geweest om te kijken hoe de bakken er bij stonden. Jammer dat ik geen camera had meegenomen om foto`s te maken,maar die hadden hier op het forum echt tot zijn recht gekomen.
Bedankt voor deze geweldige dag en al het moois wat we vandaag gezien hebben:cool:

Mvg,

Jarno.

Dit is de eerste nieuwe aanwinst geworden,omdat ik nog met de bak bezig ben om het een en andere te veranderen staat hij nog niet op de goeie plek en hij moet nog op een steen gezet worden!!
Er komt nog wel een keer een andere foto als de veranderingen klaar zijn.

Grt,

Martin.
sodeju, wat een plaatje en wat staan de poliepen mooi uit. topjes

sodeju, wat een plaatje en wat staan de poliepen mooi uit. topjes

Bjorn het is ook een mooie aanwinst en past goed bij mijn verzameling!!

Vanmiddag ook nog even wezen kijken bij FISH-WORLD in Borne.Ik was wel heel nieuwsgierig hoe het met het koraaltje zou gaan dat zo vele jaren bij mij in de bak heeft gestaan!!

Hij heeft daar een goed onderkomen gekregen uitsteeekend en stond er ook naar een paar maanden nog steeds fantastisch mooi bij.In deze grote bak van 8 kubieke meter kan hij nog jaren blijven staan om afleggers te produceren,want dat is toch wel heel mooi om mee te maken net zo als dat bij mij gebeurt is!!

Grt,

Martin.

Bjorn het is ook een mooie aanwinst en past goed bij mijn verzameling!!

Vanmiddag ook nog even wezen kijken bij FISH-WORLD in Borne.Ik was wel heel nieuwsgierig hoe het met het koraaltje zou gaan dat zo vele jaren bij mij in de bak heeft gestaan!!

Hij heeft daar een goed onderkomen gekregen uitsteeekend en stond er ook naar een paar maanden nog steeds fantastisch mooi bij.In deze grote bak van 8 kubieke meter kan hij nog jaren blijven staan om afleggers te produceren,want dat is toch wel heel mooi om mee te maken net zo als dat bij mij gebeurt is!!

Grt,

Martin.

Lijkt me inderdaad ook een keer mooi om mee te maken om afleggers te krijgen.
Maar ik denk dat dat bij mij nog wel wat jaren gaat duren :)

De witborst is de baas in de bak maar hij is ook de grootste!!

Grt,

Martin.

Bijlagen

• 005 - kopie.jpg
    005 - kopie.jpg
    82,2 KB · Weergaven: 49
  • 008 - kopie (5).jpg
    008 - kopie (5).jpg
    69,5 KB · Weergaven: 126
  • 006.jpg
    006.jpg
    85,1 KB · Weergaven: 52
  • 010.jpg
    010.jpg
    57,4 KB · Weergaven: 58
Mooi Martin, een vraag deze is dit een lobo of trachy, staat nog in op de foto zo te zien.

gr. Marcel

attachment.php

Back
Bovenaan