U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Dank je Frode. Gewoon de standaard camera-app.Niet slecht! Speciaal lensje ervoor?
Thanks ErikMooie foto's hoor !
Gr. Erik
Dank je wel. Inderdaad de iPhone 6, hoewel ik denk dat de 4 en 5 (bijna) net zo'n goede camera hebben. De camera van de 6 is geloof ik iets lichtsterker.Mooie foto's! iphone 6? nog iets veranderd in de instellingen of?
Thanks BasZiet er schitterend uit Tanne! Je zou niet zeggen dat de dieren recent een verhuizing achter de rug hebben! Top!!!
die gorgoon is ook helemaal slipje!En de laatste.
Afgezien van voeren, ruiten poetsen en de schuimer legen ben ik aan onderhoud per week denk ik dagelijks 1 minuut bezig en eenmaal per week 10 minuten. Genieten dus![]()
Als de balans er is doet de natuur het werk en hoeft de mens niet in te grijpen, dat is het mooistEn de laatste.
Afgezien van voeren, ruiten poetsen en de schuimer legen ben ik aan onderhoud per week denk ik dagelijks 1 minuut bezig en eenmaal per week 10 minuten. Genieten dus![]()
Slipje?die gorgoon is ook helemaal slipje!
Grtz Jack
Ziet er prachtig uit Tanne
Maar dat had ik ook wel een beetje verwacht van de Meester
Groet Wijnand[/QUOTE
Thanks Wijnand. Ik doe m'n best, en ben door veel uitproberen steeds iets wijzer geworden. Maar om mezelf op aquariumgebied nou meester te noemen gaat wel ver
Ik ben er erg blij mee!Als de balans er is doet de natuur het werk en hoeft de mens niet in te grijpen, dat is het mooistGaaf dat dat ook in een aquarium kan.
Dank je Martin, zeker van een oude rot zoals jij een groot compliment!thumbs up !!
Grt,
Martin.
Hier hangen de vissen te wachten op een kleine snack, 's ochtends geef ik meestal wat vlokkenvoer.
En de laatste.
Zo blijf je leren..."slipje" is de overtreffende trap van prachtig , young grasshopper.....![]()
Dank je wel. Als je de Acropora met blauwe toppen en groene poliepjes bedoelt: die komt nog uit de tijd dat er uit Vanuatu nakweek-koralen geëxporteerd werden. Hij is heel mooi, het is een tricolor-achtig koraal waarbij de topjes met de groene poliepen als een soort druppels op het skelet liggen. Ik heb 'm denk ik al zo'n tien jaar en ik ben er erg zuinig opDat is een mooi koraal in het midden!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.