U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Ze zijn weer allemaal puntgaaf. Ik heb gewacht tot ze allemaal minstens twee weken puntgaaf waren, toen wat nieuwe visjes geplaatst (2 Pseudocheilinops ataenia en 4 x Gramma loreto) en toen nog anderhalve week gewacht. Ik ga niet (nog eens) over één nacht ijsMooi visje. Voor zover het te zien is, lijkt de rest van de vissen er ook weer beter uit te zien!
Dank allemaal
Sinds vandaag een mooie toevoeging aan de bak: Chaetodon tinkeri. Ben er heel erg blij mee!
Thanks Glenn. Ik kan het alleen maar aanraden, maar wel slim gekozen natuurlijkPrachtig tanne!
Ik durf het niet aan een vlinder... maar als het zover is kom ik bij je in de leer.
greetings, GlennF
Thanks. Ik heb gister een sample naar Triton opgestuurd, ik ben benieuwd!Gelukkig is alles weer oke Tanne,
Mooie aanwist die vlinder.
Hoe is het afgelopen met je Triton detox kuur?
Dank je wel Raymond. Kleine doet het goed!Hoi Tanne,
gefeliciteerd nog met de kleine
gr Ray
Dank je wel Tommy. Een in wall aquarium is erg aangenaam. Maar één ruit te poetsen, geen geluid meer in de huiskamer...Mooie kleurenpracht en kleurcombinaties Tanne, een echt schilderij!
Dank je wel, veel succes!Erg mooie bak, hopelijk staat de mijne er over 3 maanden ook zo bij![]()
Dank je wel Tommy. Een in wall aquarium is erg aangenaam. Maar één ruit te poetsen, geen geluid meer in de huiskamer...
Dank je wel, veel succes!
De bak staat nu een maand of drie en al een tijdje valt me op dat een bepaald deel van de rotsformatie niet helemaal naar mijn zin is. Toen ik gisteren met m'n vrouw naar de bak stond te kijken, noemde zij het ook. Hier ligt dus een nieuwe uitdaging. Ik ben van plan dat deel in de meivakantie af te breken en opnieuw op te bouwen. 'Moeilijkheidsfactor' hier is het feit dat de Maxpect Gyre in die hoek hangt en die kan ik niet helemaal onzichtbaar wegwerken omdat dan de stroming niet meer optimaal is. Ik verwacht nu iets in elkaar te knutselen met enkele gorgonen. De gorgonen krijgen dan voldoende stroming en nemen tegelijk het zicht op de Maxspect grotendeels weg. Zo'n twintig jaar geleden waren ledergorgonen misschien wel net zo populair als Acanthastreas en buttons dat nu zijn. Nu is de hype over, maar ik vind ledergorgonen wel ondergewaardeerd. Niet alle soorten zijn even kleurrijk, maar de vormen en het feit dat ze bewegen in de stroming zijn wel erg aantrekkelijk.
Het duurt nog even voordat ik ga beginnen, maar in elk geval heb ik alvast een deel van de oplossing bedacht.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.