Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Glenn's Aquaria Verzameling

een Gelukkig 2015 voor iedereen !

15536953094_c7cddbe8fc_h.jpg

Hi Glenn,

jij natuurlijk ook al het beste in 2015.

groet
Adri

Ik wens je dit ook toe Glenn, en veel succes met de aqua!

Dank je laro, alle vingers nog op hun plek?
:D
Met de aqua zit het wel goed.
Er zijn diverse ontwikkelingen gaande die een toegevoegde waarde hebben vior anderen. Dat zal ik ook gaan communiceren als ik die ruimte ook krijg.
Alleen moet ik mijn draai nog vinden, hoe ik dit kan doen zonder teveel mensen op hun teentjes te trappen.. wat niet zo'n eenvoudige opgave is.
Van alles wat ik nu gedaan heb is dat tot nu toe de moeilijkste uitdaging geweest. De rest is appeltje eitje en recht toe recht aan.

greetings, GlennF

Jullie ook adri.
Het was een prachtige jaarwisseling en de 100.000 klapper heeft flink wat herrie gemaakt.

Bekijk bijlage 415468

greetings, GlennF

Geeft alleen altijd zoveel zooi.. :rolleyes:

De beste wensen voor 2015! Ik ben erg benieuwd wat je nog meer voor ons in petto hebt qua ontwikkelingen!
Ik ben inmiddels door bijna alle type flesjes en potjes van je heen met de destijds bij jouw thuis opgehaalde supplementen. Dus moet eerdaags toch echt een winkel gaan bezoeken om weer het een en ander te kunnen inslaan. Nadeel is dan wel dat dan alle flesjes op elkaar lijken.. haha :rolleyes:;)

Geeft alleen altijd zoveel zooi.. :rolleyes:

De beste wensen voor 2015! Ik ben erg benieuwd wat je nog meer voor ons in petto hebt qua ontwikkelingen!
Ik ben inmiddels door bijna alle type flesjes en potjes van je heen met de destijds bij jouw thuis opgehaalde supplementen. Dus moet eerdaags toch echt een winkel gaan bezoeken om weer het een en ander te kunnen inslaan. Nadeel is dan wel dat dan alle flesjes op elkaar lijken.. haha :rolleyes:;)

Jij ook de beste wensen Bas,
Jaja... je heb er ook een flinke tijd mee gedaan. Het het gebracht wat je ervan had gehoopt?
Er is 2 voordelen je hoef niet meer de hele rit naar rotterdam te rijden voor een paar potjes en flesjes en ik heb het ook minder bezoek over de vloer. Niet dat ik dat ooit als vervelend heb ervaren, maar het werden er steeds meer.

greetings, GlennF

Jeemig!!! Wat een droomplaatje zeg!
is dit de andere kant van de bak dan het plaatje van je onderschrift?
Zou je dit plaatje niet in een wat groter formaat willen delen?

Nee micheal , het plaatje op mijn onderschrift is ook van de voorzijde maar dan van een jaar geleden.

om precies te zijn:

dit was de foto van 10 Augustus 2013
11775322064_554a5392e1_h.jpg

greetings, GlennF

Laatst bewerkt:
Hi Glenn,

ik weet er alles van, we hadden er hier twee ;)

Maar we hebben dit om half vier vannacht nog gezamenlijk opgeruimd, dus de straat is hier schoon.

groet
Adri

Jullie ook adri.
Het was een prachtige jaarwisseling en de 100.000 klapper heeft flink wat herrie gemaakt.

Bekijk bijlage 415468

greetings, GlennF

Back
Bovenaan