Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Glenn's Aquaria Verzameling

Mooi die kleuren digitata's bij elkaar!

Hoe gaat het overigens met het koraaltje dat je recent hebt aangeschaft en geplaatst had op dat steuntje?

welk?

ik heb er nu 2 op extra op een draad hangen , een acropora loripes en en baby paarse stylo met groene poliepen uit fiji

beide doen het goed , de loripes gat wel anders kleuren .
als ik tijd kan vrijmaken ga ik die foto's plaatsen.

ff wat achterstand wegwereken op diverse topics, ik neem ook teveel hooi op mijn vork.
maar blijft het toch op mijn eigentempo doen, het moet wel leuk blijven.

welk?

ik heb er nu 2 op extra op een draad hangen , een acropora loripes en en baby paarse stylo met groene poliepen uit fiji

beide doen het goed , de loripes gat wel anders kleuren .
als ik tijd kan vrijmaken ga ik die foto's plaatsen.

ff wat achterstand wegwereken op diverse topics, ik neem ook teveel hooi op mijn vork.
maar blijft het toch op mijn eigentempo doen, het moet wel leuk blijven.

De loripes bedoelde ik.

Geen haast hoor.. ;)

Het koraal onder de groene formosa, is volgens mij A. batunai welke ik ook heb, je ziet vaker de groene variant maar deze blauwe is een collectors item.

gr. marcel

de groene acro op eiland 3 is geen formosa.... althans het slijmt niet zo erg als de echte formosa in het midden van de bak

geen idee wat voor eentje het is. De kleuren zijn hier ontstaan, ik heb ze in een hele andere kleur gekocht.

Nu heb ik wel een naam om te gaan vergelijken (als ik ff tijd kan vrijmaken)
Binnenkort ga ik bouwvakker worden, want de koop kontrakt van mijn project is eindelijk door de suffe makelaar opgestuurd naar de notaris. hij heeft er zijn tijd voor genomen om dat door te sturen....:mad:

En ik ben een van die collectors ;)

Dus als ik even zo vrij mag zijn claim ik alvast als eerste een toekomstige stek hiervan :p

rustig maar....... ik ga voorlopig niet stekken.
als ik stek wil ik niet met een open plek zitten waar ik weken tegenaan moet kijken.
ik stek alleen uit noodzaak

geen idee wat voor eentje het is. De kleuren zijn hier ontstaan, ik heb ze in een hele andere kleur gekocht.

Nu heb ik wel een naam om te gaan vergelijken (als ik ff tijd kan vrijmaken)

Ja, ik heb hem ook gekocht met een andere kleur maar onder de juiste verlichting en waterwaardes komt deze kleur te voorschijn.

gr. marcel

Gisteren was ik bij de frag swap van aquacompleet, het was een zeer geslagde avond met ruim 70 mensen die aangemeld hadden. Dit soort dagen zouden vaker georganiseerd moeten worden in de hobby.

Ik was er van 19:00 - 23:00 en heb de hele avond staan kletsen met gelijk gestemde mensen..

uploadfromtaptalk1419030334441.jpg

uploadfromtaptalk1419030355159.jpg

greetings, GlennF

Na meer dan een jaar alle acro stekken 4-8 weken na plaatsing, consistent zien afsterven en diverse ander soorten van hun kleur af ziet gaan, een nieuwe stap gedaan in de stekkenbak.

2x T5 39watt ATI Corallight bijgeplaatst.

Nu staat er totaal 160 watt led en 80w T5 op de bak. Verbruik technischgezien NIET IDEAAL...
Het is een probeersel....

uploadfromtaptalk1419070570450.jpg

uploadfromtaptalk1419070587111.jpg

greetings, GlennF

Gisteren was ik bij de frag swap van aquacompleet, het was een zeer geslagde avond met ruim 70 mensen die aangemeld hadden. Dit soort dagen zouden vaker georganiseerd moeten worden in de hobby.

Ik was er van 19:00 - 23:00 en heb de hele avond staan kletsen met gelijk gestemde mensen..

Bekijk bijlage 413744

Bekijk bijlage 413745

greetings, GlennF

In het evenement gedeelte van het forum Was hier al sprake van.

Ik ben nu aan het regelen voor een locatie in gennep ( vlakbij nijmegen) dit Is echter geen winkel maar een restaurant.

Dit Is inderdaad wat ik bedoelde met men post daar. Klein maar fijn en veel praten.

En inderdaad bescheiden stekken bakjes en geen winkel stellingen van 100 M2

In het evenement gedeelte van het forum Was hier al sprake van.

Ik ben nu aan het regelen voor een locatie in gennep ( vlakbij nijmegen) dit Is echter geen winkel maar een restaurant.

Dit Is inderdaad wat ik bedoelde met men post daar. Klein maar fijn en veel praten.

En inderdaad bescheiden stekken bakjes en geen winkel stellingen van 100 M2

Dit zijn activiteit die goed zijn voor de hobby.. met mensen face to face praten. Binnen een paar uur krijg je zoveel informatie en leer je mensen echt kennen.

greetings, GlennF

Ik heb hier een leuke stek van gekocht bij Harold en Ad.

Ben erg benieuwd hoe deze uiteindelijk gaat kleuren.

Hij is nu een beetje roze naar mijn idee, hoop dat dit nog iets feller gaat worden.

groet
Adri

Het lijkt me geen moeilijke soort, alleen de kleur zal een verassing zijn.

greetings, GlennF

Dit zijn activiteit die goed zijn voor de hobby.. met mensen face to face praten. Binnen een paar uur krijg je zoveel informatie en leer je mensen echt kennen.

greetings, GlennF
ik ueb alleen een locatie geregeld. Als de consumpties betaald worden mag er op zaterdagen gebruik gemaakt worden van de zaak. Rick steenhuis was al bezig om een fragswap te organiseren. hoevaak hij dit wil doen en of die van deze locatie gebruik wil maken weet iknirt. Ik heb alleen een locatie die redelijk centraal is en de kosten laag kunnen houden. Er moet uiteraard wel een beetje animo voor zijn. Als er 2 kopjes koffie gedronkenword op een hele dag dan word het moeilijk denk ik om de hele zaak een hele dag gratis te kunnen gebruiken.

Back
Bovenaan