Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

zes meter's Angel's reef

Status
Niet open voor verdere reacties.
Frode,Frankie,Silver en Filip dat is een specialeke die met de kerst in mn huisje in Ardennen geopend gaat worden.

Groeten Pieter

Ook ik gluur regelmatig mee ;) !!

Ook ik gluur regelmatig mee ;) !!
Ha ha dan moet ik wel mn voorruit schoonhouden Silver...

Gisteren is Tony Helsloot van Worldnature video langs geweest met de nieuwste 4k Sony proffesional ultra HD video camera met een formaat van een halve meter....en de hele ruimte ervoor een stellage afschermd met doek om contra licht tegen te gaan.

Wat ik met mijn Iphone in 8 minuten filmt doet hij 8 uur over.
Hoop van het weekend een trailer hiervan in dit dagboek te krijgen.....

Groeten Pieter

Ha ha dan moet ik wel mn voorruit schoonhouden Silver...

Gisteren is Tony Helsloot van Worldnature video langs geweest met de nieuwste 4k Sony proffesional ultra HD video camera met een formaat van een halve meter....en de hele ruimte ervoor een stellage afschermd met doek om contra licht tegen te gaan.

Wat ik met mijn Iphone in 8 minuten filmt doet hij 8 uur over.
Hoop van het weekend een trailer hiervan in dit dagboek te krijgen.....

Groeten Pieter

Gaaf hoor! Als jij dezelfde kwaliteit uit je iPhone tovert als uit die sony 4k camera dan mag je ook bij mij langskomen! ;)

"Gewoon" TOP... een mooie beloning voor al de jaren werk dat jullie gedaan hebben aan deze hobby. gr Filip

2 filmpjes met de iphone.
[video=youtube_share;RUfP8yvRcP8]http://youtu.be/RUfP8yvRcP8[/video]

ziet er werkelijk fantastisch uit!
met wat voor spul plak jij je overhangende acro tafels?
dank voor de reactie alvast

Bedankt voor de reactie's .

Sinds vorige week zwemt er ook een schooltje van 21 Chromis virides in de bak nog geen enkele uitval,afkomstig van Aqua Compleet,een supergezond,vet,mooi maatje.

Voor 24 uur de UV,Ozon en de afschuimer afgezet en een nieuw product bacterie toegevoegd,verkrijgbaar bij Aqua Compleet.
Het stinkt in iedergeval als een beerput....."..

We lijmen de koralen met Reefbond cement.
De meeste cement soorten zijn heel fijn van stof en bij dit product zit een grovere bindingsmiddel in waardoor het sterkere en makkelijker te verwerken is.

Groeten Pieter

Laatst bewerkt:
Ziet er schitterend uit pieter erg mooi man.
Die vissen zo bij elkaar heel gaaf.
Hadde we hier dan maar een grotere bak haha

Groetjes wesley

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan