Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Aquarium van Manuel

Leuk je gisteren even te ontmoeten Manuel! Lekker gegeten? ;)

Leuk je gisteren even te ontmoeten Manuel! Lekker gegeten? ;)

Ja was kort maar krachtig Tanne...ennuuuu nooit weg zo'n 3 sterren Mac ;) !!

Ja Sander hij staat :biggrin: !!

De riffdeco achterwanden zijn geplakt,pompjes mooi weggewerkt en ben nu het rif aan het metselen :cool: !!

Kan ik met de iPad ook een foto posten of gaat dat enkel met de pc?!

Mn m'n pc is antiek en gebruik ik eigenlijk nooit meer :biggrin: !!

Foto.s manuel

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Ja zit al water in Marjan...3 weken nu :) !!

Temperatuur verwarming staat op 22 graden, digidisplay geeft 25.7 graden aan en de zoutdobber 23.5 graden haha....dat er nu nog steeds zulke grote verschillen in zitten de dag van vandaag verbaasd me :rolleyes: !!
Nog net zoveel prulsul als een paar jaar geleden op de markt :biggrin:!!

Moet zeggen de rest draaid goed en ben zeer tevreden over de ecomax opvoerpomp Frode topjes!!=MarjanH;1121357]Manuel! :) Zit er al water in?

(ben zo benieuwd!)[/QUOTE]

Spannend Manuel, ja die pompen zijn waar voor hun geld. Niet alle betaalbare spullen zijn prulsul ;)

He Manuel hoe staat de bak? Ben wel nieuwsgierig naar wat fotoos gr ruud

Gaat goed Ruud...over een paar weken volstampen met koraal!!

krijg er geen foto's op met de iPad.....

Gaat goed Ruud...over een paar weken volstampen met koraal!!

krijg er geen foto's op met de iPad.....

Dat klinkt veelbelovend Manuel!
Ben benieuwd!
Gr. Bas

Zo heel spannend is het niet Bas...is maar 1.20x0.75x0.60 Zal heel selectief te werk gaan met m'n koralen...de eerste de blauwe Walter buttons,niet de makkelijkste!!
De opbouw is geheel naar wens....waterwaardes zelf gemeten waterwaardes zijn oké...vorige week een buisje water naar Triton gestuurd en kijken wat daar uitkomt...dan zijn we weer vertrokken :) !!
Dat klinkt veelbelovend Manuel!
Ben benieuwd!
Gr. Bas

Vanmorgen met detox kuurtje gestart :o !!

how ??? terug een aquarium? super !! misschien moet ik terug wat meer langskomen hier op het forum :)

Woow Thomas, wie we hier hebben, hoe gaat het nog in aquatopia, of is dat verleden tijd ondertussen? Zelf terug een bak?

Manuel,

post eens een deftig overzicht, we zijn benieuwd.

Hoi Thomas...ja terug een bakje :) !!

Bart,wacht al veel langer op jou deftige foto's :p !! Zal is kijken of ik het binnenkort voor elkaar krijg :o !!

Back
Bovenaan