Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Het aquarium van Tanne

Ha, ha, krijg nou wat...ik dacht dat het een lokale schnabbel was...zit je net zomaar bij mij in de huiskamer.
Kreeg je geen kans om je eigen boekje even te promoten ;) :p

Ha, ha, krijg nou wat...ik dacht dat het een lokale schnabbel was...zit je net zomaar bij mij in de huiskamer.
Kreeg je geen kans om je eigen boekje even te promoten ;) :p
Zo niet-lokaal als het maar zijn kan;) De filmpjes (het zijn er vier van allemaal exact 60 seconden) zijn opgenomen in Warschau, Polen. In dezelfde studio werd de dag voor ons voor Duitsland gefilmd, na ons kwamen onder meer Polen en Engeland aan de beurt. Heel erg leuk om eens mee te maken. Ik had me nooit gerealiseerd hoeveel werk er in de commercials zit die ik normaal ook altijd wegzap. We zijn voor vier filmpjes van één minuut, totaal twee dagen elk zo'n 12 uur bezig geweest. Ik had ook nooit gedacht dat het zo'n leuke klus zou zijn, tussen de opnames door hebben we ontzettend veel lol gehad met elkaar. Helaas van Polen behalve de studio, de luchthaven en het hotel werkelijk NIETS gezien.

Vandaag ook even nuttig bezig geweest: vanmorgen met hoog tij 150 liter water geschept, als je nog comfortabel wil rijden past er niet meer in m'n auto. Ook omdat ik bang ben voor de gevolgen mocht er een deksel van een emmer af schieten... Het water was kraakhelder maar wel wat koud: 8 graden. Het staat nu warm te worden voor een verversing vanavond of morgen.

Zo, terwijl Tanne een lezing staat te geven in Utrecht, kan ik mooi even zijn dagboek spammen met wat foto's van vandaag :p

DSC_3961 by Frode Numan, on Flickr

DSC_3951 by Frode Numan, on Flickr

DSC_3948 by Frode Numan, on Flickr

DSC_3941 by Frode Numan, on Flickr

Je bak stond er weer erg mooi bij Tanne. Het koralenbestand is indrukwekkend gegroeid ... het visbestand nog lang niet compleet :p

Mooie foto's frode!

Gr. Jeroen

Haha vind tanne vast niet erg .
En tanne je lezing was geslaagt vooral je tips omtrend over wennen en carantaine heb ik veel aan en ga ik zeker toepassen .
En vond het leuk om eens in reallife je de hand te schudden .
M.v.g henk

Verstuurd van mijn GT-I9505 met Tapatalk

Dank Jeroen, inspirerende bak ook !
Frode: dank je wel voor de prachtige foto's en de gezellige middag. Je hebt me weer een paar ideeën gegeven voor wat kleine verbeteringen. Ik ben heel benieuwd hoe de stekken het bij jou gaan doen :)

Haha vind tanne vast niet erg .
En tanne je lezing was geslaagt vooral je tips omtrend over wennen en carantaine heb ik veel aan en ga ik zeker toepassen .
En vond het leuk om eens in reallife je de hand te schudden .
M.v.g henk

Verstuurd van mijn GT-I9505 met Tapatalk
Henk, ik hoop dat je er plezier van zult hebben. Ik vond het leuk in Hilversum uitgenodigd te zijn en zo'n grote opkomst te zien :)

Frode: dank je wel voor de prachtige foto's en de gezellige middag. Je hebt me weer een paar ideeën gegeven voor wat kleine verbeteringen. Ik ben heel benieuwd hoe de stekken het bij jou gaan doen :)

...

Het was weer leuk Tanne, en de stekjes staan op steentjes en in de bak.
Na het zien van jouw bak durf ik mijn koralen weer wat dichter bij elkaar te zetten ;)

Bij AC geen valonia-etende dieren...twee mexicaanse turboslakken meegenomen en wat stekstenen, zodat ik jouw stekjes meteen een goede basis kon geven :) Nogmaals bedankt daarvoor.

Het was weer leuk Tanne, en de stekjes staan op steentjes en in de bak.
Na het zien van jouw bak durf ik mijn koralen weer wat dichter bij elkaar te zetten ;)

Bij AC geen valonia-etende dieren...twee mexicaanse turboslakken meegenomen en wat stekstenen, zodat ik jouw stekjes meteen een goede basis kon geven :) Nogmaals bedankt daarvoor.
Die Turbo's zijn ideaal, ik heb er ook een paar en naar mijn idee planten ze zich ook voort in mijn bak. Nu zelf ook nog wat aan de Valonia doen...

Foto's maken dat kan die Frode wel :cool:

Ziet er weer top uit Tanne!!

Allemaal met dezelfde lens geschoten Frode?

Ook weer van die mooie foto's.

gr
twan

Allemaal met dezelfde lens geschoten Frode?

Ook weer van die mooie foto's.

gr
twan

De overzichtsfoto is met een tokina groothoek 11-16mm.
De rest met de 35mm Nikon DX AF-S 1:1.8

Tanne,

mooie foto's maar wat scheelt er met de gele dokters, ze staan graatmager?

Tanne,

Ja, dat was me ook opgevallen. En de vinnen ook wat aangetast. Vergeten te vragen...dus bij deze sluit ik me aan ;)

Tanne,

Idd, ik voer om de 3 dagen, maar die van mij is niet zo mager als die :confused:

Dacht ook al , voer 2-3 x per dag.

je bak ziet er weer prachtig uit.
en wederom super mooie foto's frode.

ben ook benieuwd hoe het komt , dat de gele dokters zo mager zijn.

Back
Bovenaan