Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Glenn's Aquaria Verzameling

Ey Glenn,

Je bak ziet er super uit en altijd gaaf gezicht als je vissen voert!
Je paarden stal is gaaf is dat een "zuil" aquarium? Ik zou dat ooit ook wel willen maar eerst de vrouw maar eens overhalen....... ;)

Gr. Jeroen

Welke bijzondere dag was het gisteren weer? Zo veel mooie nieuws met prachtige foto's er bij!
Die panorama foto's zijn echt indrukwekkend Glenn! Mijn complimenten! Je blijf maar kijken.......:biggrin:
Maar je hebt ook nog andere kant......;) en die is zeker niet minder mooi! dus.......
Nog een bakje?!:eek:

Ey Glenn,

Je bak ziet er super uit en altijd gaaf gezicht als je vissen voert!
Je paarden stal is gaaf is dat een "zuil" aquarium? Ik zou dat ooit ook wel willen maar eerst de vrouw maar eens overhalen....... ;)

Gr. Jeroen
dank je jeroen.
Dat is inderdaad een kolom, hiermee kan je optimale stroming creeren voor het te voeren mysis.
Das een makkie, vrouwen zijn dol oo zeepaarden. Dat nog eerder dan vissen, het zal wel komen door hun zorgzame karakter. Als ze zeepaarden life hebben gezien zijn ze verkocht.

greetings, GlennF

Laatst bewerkt:
Stilte .....

aankoop 19sept2013

11523702414_e89198c859_b.jpg

11523755476_595f71f921_b.jpg

11523795623_0131e05b67_b.jpg

Laatst bewerkt:
Supergaaf stuk zeg! En gave foto's, op wat voor waardes groeit dit stuk het beste?
Of zit het m vooral in goed en gericht voeren.

Erg mooi Glenn is die al overdag open? die van mij komt pas in het donker open is dan erg mooi :cool:

Ziet er zeer mooi uit Glenn, verder open kan die niet...:) maar wel arbeids intensief maar je moet er wat voor over hebben.

Super glen zon aardbei erg mooi koraal zal ooit ook wel is een poging willen wagen zo mooi dier.

Groetjes wesley

Back
Bovenaan