Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Glenn's Aquaria Verzameling

Heey glenn.
Vissen zien er goed uit zeg super.
Wat een voer gaat erin joh haha.
Super dat je alles zo stabiel weet te houde echt top.
Hopelijk komen wij ook ooit op dat niveau top zeg.

Groetjes wesley

hij is uitgevangen en zit nu in de refugium, ik wil hen ff daar in laten om te kijken als het aard.
Besef wel dat dit visje dagelijks 2x per dag gericht gevoer moet worden met mysis. je moet hem net een zeepaardje gaan behandelen, alleen dan is ie houdbaar in een relatief kleine bak.

Het voeren is geen probleem ben met de vut, dus geduld genoeg wacht wel af of ik hoor het wel van je als het zo ver is.
Heb wel een vraag zou graag ook zo'n pipet willen hebben, kan jij dat verzorgen.?

Gr.Karel

Het voeren is geen probleem ben met de vut, dus geduld genoeg wacht wel af of ik hoor het wel van je als het zo ver is.
Heb wel een vraag zou graag ook zo'n pipet willen hebben, kan jij dat verzorgen.?

Gr.Karel

Als je de discipline kan opbrengen dan vertrouw ik het jou wel toe.
wacht ff nog een weekje to alles stabiel is en het ook goed doet.

dat dat kan ik wel voor je regelen hoort.

FTS met voedings beurt aan de linkerzijde eerst:
11404760026_2662662c25_b.jpg

na voeding van de complete bak:
11404759376_7a4324331c_b.jpg

Beide foto's met de Samsung S4A gemaakt

Als je de discipline kan opbrengen dan vertrouw ik het jou wel toe.
wacht ff nog een weekje to alles stabiel is en het ook goed doet.

dat dat kan ik wel voor je regelen hoort.

Ik hoor het wel en heb me lesje wel geleerd om geduld op te brengen, nog bedankt voor de goede raad en daad.
Morgen alles testen en laat je het wel weten via mijn dagboek, dan draait de bak een week.

Gr. Karel

Nee ik ben niet zo actief met posten hier, maar volg alles op de achtergrond wel :) Ik heb mijn bak ook zeker niet op een laag pitje staan en heb het laatste half jaar flink geleerd en wat successen behaald, dankzij jouw hulp :)

Prachtig glenn blijft top daar.
Wat ik vleder keer zij super dat je met zoveel voeren en alles je po4 en no3 zo stabiel kan houden.

Mooie fotos weer een genot om naar te kijke.

Groetjes wesley

Nee ik ben niet zo actief met posten hier, maar volg alles op de achtergrond wel :) Ik heb mijn bak ook zeker niet op een laag pitje staan en heb het laatste half jaar flink geleerd en wat successen behaald, dankzij jouw hulp :)

Goed om te horen , helaas kom in ook niet meer op het ander forum, omdat ze mijn account geblokeerd samen met de dsr topics verwijderen.

greetings, GlennF

Gaaf Glenn, binnenkort Concours Hippique.

groet

Adri

Hopper hop paarde in galop, je kan het niet laten hé weer lekker bezig kom gauw bij je langs......topjes

Back
Bovenaan